عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در روزهای پایانی عمر شورای چهارم، استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه این شورا کرد.

محمدطاهر مصدق، عضو شورای شهر کردکوی استعفا کرد

به گزارش گلستان 24، سیصد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی عصر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی برگزار شد.

محمدطاهر مصدق

استعفای «محمدطاهر مصدق» از شورای اسلامی شهر کردکوی از موضوعات مهم و البته تأمل‎برانگیز این جلسه شورای اسلامی شهر کردکوی بود، وی در حالی استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر کردکوی کرده است که مدت زمان بسیار اندکی تا پایان عمر شورای چهارم شهر کردکوی باقی مانده است.

در بخشی از متن استعفای طاهر مصدق، عضو شورای اسلامی شهر کردکوی، که عصر امروز تقدیم صفر زاهد، رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی شده است آمده است:

با سلام و احترام

ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کردکوی

طی بیش از 20 ماه همکاری اینجانب به‎عنوان نماینده مردم بزرگوار کردکوی در شورای اسلامی شهر کردکوی تلاش‎های زیادی برای ارتقای سطح مدیریت شهری و در حوزه‎های عمرانی به عمل آورده‎ام. بدون تردید این تلاش‎ها بدون هدایت الهی و همت شما عزیزان به بار نمی‎شست. بنده معتقدم تا رسیدن به شهری در راستای اهداف والای انقلاب، راهی بس طولانی است و دستیابی به این مهم نیازمند تبیین درست اصول و ارزش‎ها و اصلاح امور است.

ضمن تشکر از تمامی همکاران محترم، بنا به مشکلات شغلی و اداری و مأموریت پیش‎رو بدینوسیله برابر ماده 11 آیین‎نامه داخلی تشکیلات شورای اسلامی استعفای خود را از نمایندگی شورای اسلامی شهر کردکوی تقدیم می‎دارم.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در پایان جلسه رسمی شورای شهر کردکوی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به استعفای ناگهانی خود در روزهای پایانی عمر شورای چهارم شهر کردکوی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشغله‎های شغلی و مأموریت‎های پیش‎رو امکان داشت حضورم را در شورای اسلامی شهر کردکوی را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو برای رعایت اخلاق، تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه کنم تا برابر قانون به آن رسیدگی شود.

محمدطاهر مصدق تصریح کرد: تمام این مدت تلاش کردم به‎عنوان خادم خوبی در خدمت مردم  باشم در عین حال اگر نتوانستم انجام وظیفه کنم از مردم کردکوی عذرخواهی می‎کنم؛ فقدان امکانات و فراهم نبودن بستر تحقق مطالبات مردم از جمله عللی بود که مانع انجام برخی امورات شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مردم کردکوی در شورای پنجم شهر کردکوی خدمات بهتری را دریافت کنند.

به گزارش فارس، در حالی که از میان اعضای فعلی شورای شهر کردکوی تمامی اعضا به جز «نگار شهری» در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کردکوی شرکت کردند، «امید دانشیار» تنها عضو شورای چهارم شهر کردکوی بود که با 3 هزار و 556 رأی توانست به شورای پنجم شهر کردکوی راه یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار