بنام شیلات بکام مدیر ؛

اداره کل شیلات گلستان ضیافت افطاری برگزار کرده که در آن از چند عنصر سیاسی غیر مرتبط با این اداره حضور یافتند و قسمت مدیران و پرسنل جدا از هم دیده شده بود .

ضیافت افطاری چالش برانگیز در اداره کل شیلات گلستان

 چند شب پیش بود که اداره کل شیلات گلستان اقدام به برگزاری ضیافت افطاری توسط کارکنان این اداره نمود .

اداره کل شیلات گلستان

به گزارش گلستان 24، گفته می شود برخی از مدیران زمان دولت اصلاحات که از دوستان سیاسی نزدیک سید جواد قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان به شمار می روند در این افطاری حضور داشتند که این موضوع موجب ناراحتی برخی از کارکنان شیلات گلستان شد.

آنها معتقد بودند که این ضیافت افطاری خانواده شیلات است و چرا باید چنین افرادی در آن حضور داشته باشند .

حضور سید عباس حسینی فرماندار گرگان و مدیر کل اسبق شیلات و پاسندی مدیر کل سابق شیلات گلستان نیز از حاشیه های این ضیافت افطاری بود که گویا مدیر کل فعلی چندان آنها را تحویل نگرفت .

گفته می شود که قدس علوی مدیر کل اداره با دوستان سیاسی خود در قسمتی جدا با پرسنل افطار خورده اند که این موضوع یعنی دو قسمتی کردن اعضا و مدیرا باعث آزردگی برخی کارکنان شد که گویا برخی افراد نظیر پاسندی و سید عباس حسینی هم از این بابت ناراحت بنظر می رسیدند .

انتهای پیام /

ارسال نظر

  • احمد
    0

    این ریخت و پاش ها دیگر چیشت.اگر می خواهید ضیافتی برگزرت کنید برید خانه خودتان دعوت کنید از جیب مبارک خرج کنید . چرا از جیب مردم و بیت المال . من که راضی نیستم مسئولین خدا هست اخرت هم هست

آخرین اخبار