مشاور بانوان فرماندار ویژه گنبدکاووس:بوستان خانواده تبدیل به پارک بانوان شود

​مشاور بانوان فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: برای بوستان خانواده گنبدکاووس 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و به دلیل عدم تامین منابع اعتباری این پروژه چهار سال راکد مانده است.

پروژه‎ی 8 میلیارد ریالی که 4 سال راکد است
به گزارش گلستان 24، فاطمه آقابزرگ ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری گلستان در سال 1396 اظهار کرد: جای مناسبی برای پارک بانوان در گنبدکاووس تعبیه نشده است به طوری که سالیان سال پارک بانوان بسته و بلااستفاده بوده است، رایزنی‎هایی برای جابجایی پارک در موقعیت جدید پیشنهاد شده است.
 

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی بوستان خانواده از سالیان پیش آغاز شد که موقعیت بسیار مناسبی دارد این بوستان 15 هزار مترمربع و دارای اعیانی 2 هزار مترمربع است.

مشاور بانوان فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: تا چهار سال پیش 800 میلیون تومان برای بوستان خانواده گنبدکاووس هزینه شد و در مدت چهار سال به دلیل عدم تامین اعتبار این پروژه راکد مانده است.

آقابزرگ با اشاره به جمعیت 50 درصدی بانوان شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: بانوان داشتن یک پارک اختصاصی را حق خود می‎دانند که لازم است این فضا زودتر باید آماده و جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

وی تاکید کرد: وقتی طرح‎های خوب ابلاغ می‎شود باید منابع مالی آن نیز تمهید شود اگر شهرداری‎ها می‎توانند اعتباراتی برای پیشبرد پروژه متقبل شوند باید به آنها تکلیف شود و اگر اعتبار وجود ندارد باید از جایگاه بالاتری برای تکمیل پروژه تامین اعتبار شود تا پروژه‎ای برای چندین سال راکد و بلااستفاده باقی نماند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار