حرکت عجیب شهردار گرگان در روز جهانی قدس حاشیه ای جالب در این روز رقم زد.

حرکت عجیب شهردار گرگان در روز قدس+تصاویر

به گزارش گلستان 24، تظاهرات روز جهانی قدس امروز در گرگان با حاشیه ای جالب همراه بود، حضور شهردار گرگان به همراه منتخبین شورای شهر پنجم در این روز حاشیه جالبی به همراه داشت.

این حضور هماهنگ در حالی است که زمان آغاز به کار شورای پنجم 14 مرداد است و هنوز اعضای شورای چهارم بر سر کار هستند، به نظر می رسد این همراهی پش از موعد نشان از شادمانی دوچندان شهردار گرگان از روی کار آمدن لیست حامیانش داشته باشد.

sh1

احتمال می رود سریال غیبت های شهردار در شورای چهارم دیگر تکرار نشود، شادمانی از همراهی و ناراحتی زیاد از عدم همراهی اعضای شورا، شاید از خصلت های بارز شهردار پرکار گرگان باشد تا جایی که وقتی شورای چهارم را منتقد خود می دید در جلسات شورا غیبت داشت و وقتی لیست حامیانش رای آوردند پیش از موعد با آنها در میادین و محافل عمومی حضور پیدا می کند.

sh2

از نکات مثبت این حضور هماهنگ شهردار و حامیانش در روز جهانی قدس، اهمیت به مسائل اعتقادی و فرهنگ ملی مذهبی شهردار و شورای حامی وی را نیز نشان میدهد و نویدبخش این است که مسائل فرهنگی در دور جدید قوت بیشتری در اقدامات شورا و شهرداری می گیرد.

sh3

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در برابر نظام های ظالم و استکباری است، پیام این روز بیش «وحدت» است و امید می رود این وحدت در مدیریت شهری شهر زیبای گرگان نیز بیش از پیش احساس شود.

sh4

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار