شهردار گنبدکاووس انتخاب شد

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با تصویب شورای شهر، منصور طعنه گنبدی به عنوان شهردار جدید گنبدکاووس انتخاب شد.

منصور طعنه گنبدی شهردار جدید گنبد کاووس شد

به گزارش گلستان24، علی پورمندی اظهار داشت: باتوجه به اینکه چند ماهی است که فعالیت‌های شهرداری گنبدکاووس به صورت راکد مانده، سعی و تلاش اعضای شورای شهر برای انتخاب فردی دارای صلاحیت به عنوان شهردار جدید بود.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده و تحقیق و مطالعه درباره گزینه‌های کاندیدا شده از طرف اعضای شورای شهر، در جلسه‌ای که چهارشنبه شب در سالن کنفرانس این شورا برگزار شد، شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس تصریح کرد: براساس انتخاب اعضای شورای شهر، آقای منصور طعنه گنبدی به عنوان شهردار جدید گنبدکاووس انتخاب شد.

پورمندی افزود: وی به مدت 3 سال به عنوان مسئول فنی شهرداری گنبدکاووس فعالیت داشته و در پروژه‌های ملی مانند سد چارلی، سد گلستان یک و 2 نیز به عنوان مدیر ناظر همکاری داشته است.

وی همچنین گفت: با توجه به توسعه حوزه فرهنگی و استفاده جوانان از برنامه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگسرای این شهرستان در 4 طبقه در آینده نزدیک کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس افزود: اعتبارات تخصیص یافته برای این فرهنگ‌سرا در سال جاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و این طرح آماده اجرای آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

پورمندی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنیاد برکت کشور در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور همکاری دارد و از طرفی 2 ساختمان نیمه کاره در بلوار پروین شهرستان گنبدکاووس وجود دارد، تلاش داریم با رایزنی‌های صورت گرفته بتوانیم اعتباراتی در حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از طریق این بنیاد برای تکمیل این بناها به کتابخانه عمومی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار