حجت الاسلام والمسلمین حقی دادستان مرکز استان گلستان سرتاسر خلیج گرگان و مناطق ساحلی آشوراده ترکمن را مورد بازدید میدانی قرار داد.

پایش خلیج گرگان و  آشوراده توسط دادستان مرکز استان

 به گزارش گلستان 24،با هدف بازدید و پایش از مناطق و زیستگاه های بندرترکمن و آشوراده هیاتی متشکل از سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان و همراهان، میار دادستان عمومی انقلاب بندرترکمن، شهواری رییس داد گستری بندرترکمن و بیانی رییس اداره محیط زیست این شهرستان از مناطق زیست محیطی بندرترکمن و خلیج گرگان بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین قضایی علاوه بر پایش سرتاسر خلیج گرگان از مناطق ساحلی شهرستان بازدید و ازنزدیک در خصوص آخرین معضلات زیست محیطی منطقه قرارگرفته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این پایش رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ترکمن و گمیشان در خصوص اهم فعالیت های محیط زیست توضیحاتی را ارائه نمود.

حضور و مشاهده خیل بیشماری از کلونی پرندگان با ارزش و حمایت شده از جمله فلامینگو،قو و انواع غاز های دریایی در پهنه آبی سواحل بندر ترکمن از نکات حائز اهمیت و قوت این بازدید بود.

در این بازدید 4 ساعته ، دادستان مرکز استان علاوه بر تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ حیات وحش منطقه همراهی و همکاری همه دستگاه های دخیل در موضوع را مورد تاکید قرار دادند و همچنین علاوه بر گشت دریایی از جزیره آشوراده، بصورت پیاده پایشی نیز از جزیره آشوراده بعمل آوردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار