اردوی آماده سازی تیم‌ملی والیبال ساحلی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات المپیک تابستانی۲۰۱۷ ترکیه، در شهر ساحلی بندرترکمن استان گلستان آغاز شد.

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در بندرترکمن آغاز شد

به گزارش گلستان 24، فریدون الهامی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان صبح امروز در حاشیه آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم‌ملی والیبال ساحلی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات المپیک تابستانی2017 در شهر سامسون ترکیه به میزبانی بندرترکمن برگزار می‌شود.

اردوی آماده‌سازی

وی افزود: این هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی است و به احتمال فراوان مرحله نهم و پایانی نیز در زمین والیبال ساحلی بندرترکمن برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان برای نخستین بار به این مسابقات در شهر سامسون ترکیه اعزام می‌شود.

الهامی با اشاره به اینکه این مرحله اردو تا 17 تیر ماه ادامه دارد، افزود: وجود تیم‌های تمرینی با قابلیت بالا در بندرترکمن و با توجه به اینکه آب و هوای این شهر با آب و هوای مکان برگزاری مسابقات در ترکیه نزدیک است، بندرترکمن برای تمرینات جدی تیم انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه روند آماده‌سازی تیم از بهمن ماه سال 95 با فراخوان 20 بازیکن آغاز شده، افزود: در ابتدا قرار بود سهمیه 2 تیم برای شرکت در این مسابقات اخذ شود که نهایت براساس اعلام برگزارکنندگان قرار بر این شد که تنها یک تیم از ایران حضور یابدکه پس از برگزاری اردوهای مختلف آقایان حامد کرکانی از آق‌قلا و مهراد کشاورز از تهران به عنوان اعضای تیم اعزامی انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: کمتر از 20 روزدیگر تیم والیبال ساحلی ناشنوایان به کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار