رئیس هیئت ورزشی کارگران گلستان گفت: تیم والیبال ساحلی گلستان در خردادماه سال جاری توانست رتبه برتر را در مسابقات جهانی کارگری که در کشور لتونی برگزار شد، کسب کند.

کسب مقام اول تیم والیبال ساحلی گلستان در مسابقات جهانی کارگری

به گزارش گلستان 24، محمدعلی تجری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تیم والیبال ساحلی گلستان حائز رتبه اول در مسابقات جهانی کارگری شد و این مسابقات در خردادماه سال جاری در کشور لتونی برگزار شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش کارگری در سال 1391 تاسیس شد، تصریح کرد: در سال 1391 فدراسیون ورزش کارگری با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و همچنین تشویق و ترغیب ورزشکاران کارگری تاسیس شد.

* 10 تیم از کشور ایران اسلامی به مسابقات جهانی کارگری اعزام شدند/ نیز مسابقات جهانی کارگری در کشور لتونی برگزار شد

رئیس هیئت ورزشی کارگران گلستان با بیان اینکه در سال 1393 توانستیم به مسابقات جهانی کارگری راه پیدا کنیم، ابراز کرد: خوشبختانه در سال 1393 توانستیم به مسابقات جهانی کارگری که در کشور ایتالیا برگزار شد ورود پیدا کنیم.

تجری با اشاره به اینکه 10 تیم از کشور ایران اسلامی به مسابقات جهانی کارگری فرستاده شدند، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی ورزشکاران برای دومین سال متوالی است که در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مسابقات المپیک هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، ابراز کرد: در خردادماه امسال نیز مسابقات جهانی کارگری در کشور لتونی برگزار شد.

* تیم والیبال ساحلی از گلستان توانست در مسابقات جهانی کارگری حائز رتبه اول شود/ 2 سال آینده مسابقات جهانی کارگری در کشور بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزشی کارگران گلستان گفت: از کشور ایران کاروان 227 نفر در قالب 18 تیم به این مسابقات اعزام شدند و یک تیم والیبال ساحلی از استان گلستان توانست در مسابقات جهانی کارگری حائز رتبه اول شود و با توجه به تمرینات و اردوهای منظمی که داشتیم توانستیم به این مقام برسیم.

تجری ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های کارگرانمان را در حوزه‌های اقتصادی و تولید استان گلستان مضاعف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال آینده مسابقات جهانی کارگری در کشور بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، اذعان کرد: ما هر ساله حدود 20 تیم به مسابقات کشوری اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار