فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ورود بی رویه کالاهای مختلف سبب شده که عرصه های تولید داخلی کشور را از دست بدهیم دشمن اراده کرده است ما را در عرصه اقتصادی با شکست مواجهه و فلج کند.

دشمن اراده کرده ما را در عرصه اقتصادی فلج کند/ اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از هجمه ی استکبار جهانی است

به گزارش گلستان 24، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع دانش آموزان دختر در اردوگاه شیرآباد ضمن تشکر از بسیجی هایی که در طرح یاوران ولایت شرکت کردند اظهار کرد: مسئولیتی که شما پذیرفته اید هدف بسیار بزرگی را دنبال می کند .

وی با بیان اینکه فکر نکنید کار، تلاش و فعالیت شما نمیتواند موثر باشد، گفت: با نگاه به شهدای دانش آموز می بینید که اینان هم سن و سالهای شما بودند و در هشت سال دفاع مقدس در اوج اعتماد به نفس رفتند و از جغرافیای طبیعی ایران اسلامی محافظت کردند و این حفاظت و حراست تا اندازه ای پیش رفت که جان شیرین شان را برای اسلام هدیه کردند .

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه بیان داشت: در حوزه بسیج دانش آموزی و فعالیتهایی که از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و علمی هست تمام اقدامات و تلاش های ما برای حفظ روحیه ی انقلابی و دینی دانش اموزان بسیجی است که می توانند الگویی برای همه هم سن و سال های خود باشند .

سردار صادقی با اشاره به اینکه همه ساله طرح یاوران ولایت برگزار می شود، افزود: دانش آموزان نخبه و فرهیخته در این طرح شرکت و در تشکل قرار می گیرند و بعضی در اتمام ماموریت در عرصه های مختلف علمی، اداری و دانشگاهی ورود پیدا می کنند لذا آنچه که مهم است انتقال مفاهیم بلند انقلابی، دینی، اسلامی و ولایی ما است که در این 39 سال پیروزی انقلاب اسلامی جمع، متراکم و به شما واگذار می شود.

وی یاد آور شد: ما در مدت 39 سال پیروزی انقلاب اسلامی همیشه اراده کرده ایم که وابسته به امریکا نباشیم و لذا آنان آنقدر به دشمنی خود علیه ایران  ادامه می دهند که مانند سایر کشور ها آقایی امریکا را قبول کنیم. در درک آنان نمیگنجد ما وقتی بسم الله گفتیم تا  اخر پای خط ولایت و شهدا ایستاده ایم که بگوییم ما میتوانیم .

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن در زمان دفاع مقدس در مرز های طبیعی ما می جنگید ولی الان در مرزهای فرهنگی با ما میجنگد، گفت: دشمن امروز در مرز فضای مجازی، مرز مباحث علمی و ستون درسی با ما می جنگد و در تلاش برای تضعیف اراده کشورمان است.

سردار صادقی ابراز کرد: با همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی و ... در این 39 سال شاکله اصلی حکومت ما استقلال و ازادی ماست، لذا هیچ کشوری در منطقه و جهان نمیتوان یافت که چنین آزادی را داشته باشد که تمام سران کشور با انتخاب مردم انتخاب شوند .

وی با بیان این مطلب که ما به استقلال، آزادی و به نظام جمهوری اسلامی خود می بالیم، اذعان داشت: این نظام محصول یک اراده جمعی است. یونسکو برای همسان سازی نظام آموزش در کل جهان سندی را ارائه کرده است که این سند در نظام آموزشی ما به نظر دانشمندان و فرهیختگان کشور این چنین است که اگر ایجاد و اجرایی شود 15 سال بعد شما اثری از دین و دیانت و تدین نخواهید داشت لذا این نوع دشمنی بسیار زیرکانه ورود پیدا میکند و اگر در نظام آموزش ما این هوشمندی و دقت نباشد اثرات جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

سردار صادقی گفت: جنگ ما جنگ مسلحانه در جغرافیای طبیعی نیست بلکه در همه مرز ها با دشمن درگیر هستیم .در مورد اقتصاد مقاومتی حضرت آقا می فرماید: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از هجمه ی اقتصادی استکبار جهانی است . یعنی به ظرفیت های درونی، به جوانان انقلابی و تحصیل کرده های دینی، دانشجویان نخبه، استاتید ارزشمند، معلمین دلسوز و ظرفیت هایی که درون کشور ما به صورت متراکم وجود دارد و منتظر خدمت دهی استفاده شدن می باشند توجه ویژه داشت .

به گفته وی؛ ورود بی رویه کالاهای مختلف سبب شده که عرصه های تولید داخلی کشور را از دست بدهیم دشمن اراده کرده است مارا در عرصه اقتصادی با شکست مواجهه و فلج کند و لذا روی این کالا سرمایه گذاری و از طریق قاچاق این کالا را ارزان وارد می کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه حضرت آقا در مباحث علمی تاکید فراوان دارند، گفت: شما دانش اموزان و دانشجویان باید در عرصه های علمی با تلاش و کوشش و سعی و همت خود بتوانید رتبه های بالای منطقه ای خود را حفظ کنید لذا ما کشوری باهوش هستیم؛ ضریب هوشی و  سطح فناوری جوانان و نوجوانان ما بسیار بالا است حمله موشکی اخیر دست رنج تلاش دانشجویان بسیجی رشته صنعت موشکی است.

سردار صادقی بیان داشت: خواسته من از شما این است که به عنوان فرمانده واحد باید فرماندهی فناورانه و توفیقات علمی را در مدرسه بیرق داری کنید و همچون مشک بسیجی در مدرسه حاضر شوید (مشک بسیجی یعنی آمادگی همه جانبه آمادگی علمی، فرهنگی، دینی ،ملی، پرهیز از راحت طلبی، اقدام به موقع، هوشمندی، دشمن شناسی) .

وی جنگ فعلی را جنگ همه جانبه عنوان و گفت: ما در همه ی عرصه ها در جنگیم، هم باید در عرصه های نظامی هوشمندانه عمل کنیم و مقتدر باشیم هم در عرصه فرهنگی حواسمان باشد که هم نفوذ را نپذیریرم و هم در درون شاخص های فرهنگی اسلامی خودمان تقویت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: مجموعه سپاه به نتیجه ای رسیده است که اداره واحد های دانش اموزی که به واسطه افزایش اعتماد به نفس در سطوح جوانان و نوجوانان میباشد توسط خود دانش اموزان انجام شود لذا این مهم باعث می شود تا نوجوان در این دوران تشکیلاتی شود، تشکیلات را بفهمد، تشکیلاتی عمل و مدیریت کند و نظم را در سازمان خود ایجاد و افراد منظم را بپروراند .

سردار صادقی خطاب به دانش آموزان و جوانان گفت: عمل شما هیچ تفاوتی با کار یک فرماندهی که در دفاع از مرزهایمان در حال انجام است ندارد لذا شما از مرزهای فرهنگی، اجتماعی، علمی انقلاب اسلامی حراست می کنید کار را با اهمیت بشمارید دقیق ببینید، جدی باشید و عزم و اراده خودتان را محک بزنید.

وی با بیان اینکه  مجموعه خود را از راحت طلبی دور کنید، بیان داشت: یکی از نکاتی که دشمن همیشه به دنبال آن است، ایجاد فضای راحت طلبی در جمعیت نوجوان و جوان است . ورود ،دقت ،توجه شما میتواند کمک کند همیشه یک واحد با نشاط، جدی، سرزنده، موفق و با انگیزه را ایجاد کنید.

 انتهای پیام/ بسیج

ارسال نظر

آخرین اخبار