عضو شورای راهبردی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان:

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان با تاکید بر اینکه عناصر غیرمومن با همکاری شیطان می‎خواهند در جبهه مومنان اختلاف ایجاد کنند، گفت: جمع‎گریزی در حرکت‎های سیاسی برای جامعه مردم‎سالار پسندیده نیست.

جمع‎گریزی در حرکت‎های سیاسی برای جامعه مردم‎سالار پسندیده نیست/ اقتصاد مقاومتی نسخه استقلال و عزت کشور است

به گزارش گلستان24، سیدحسن سیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بر اساس راهبردهای قرآن کریم رمز موفقیت در تحولات اجتماعی وحدت است و شکی در آن نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط و روشن شدن ابهامات در سئوال‎هایی که در حرکت‎های سیاسی وجود دارد؛ شناخت نقطه وحدت مهم است برای تحقق این امر همه ما باید به نظارت عالیه که در اساسنامه و مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا» مصوب شده است تمکین کنیم.

* عناصر غیرمومن با همکاری شیطان می‎خواهند در جبهه مومنان اختلاف ایجاد کنند/ جامعه وابسته نمی‎تواند تمدن‎ساز شود

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان با تاکید بر اینکه کار اجتماعی به صورت انفرادی جواب نمی‎دهد، افزود: اندیشه جمعی رمز موفقیت است متاسفانه به دلایل مختلف جمع‎گریزی در حرکت‎های سیاسی باب شده و این برای جامعه مردم‎سالار پسندیده نیست کار جمنا در این راستا تفسیر می‎شود.

سیدی با اشاره به بازار داغ شایعات و تخریب افراد در آستانه انتخابات اظهار کرد: اگر ملاک حرکت ما خدا باشد حق نداریم همدیگر را تخریب کنیم بلکه تلاش کنیم که با منطق همدیگر را قانع و یاری کنیم به خصوص اینکه عناصر غیرمومن با همکاری شیطان تلاش می‎کنند که در جبهه مومنان که جبهه بزرگی است اختلاف ایجاد کنند لذا باید هوشیار باشیم آب به  آسیاب دشمن نریزیم.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را حرکت در حفظ استقلال و عزت انقلاب اسلامی دانست و گفت: آیا جامعه‎ای که وابسته به دشمن باشد می‎تواند در جریان تمدن‎سازی برتر از دیگران باشد برای رهایی از کید دشمن باید رگه‎های نیازهایمان را از دنیای کفر قطع کنیم و این کار با اقتصاد مقاومتی امکان دارد.

* پیام عزت ایران اسلامی را با شرکت در انتخابات به جهان صادر کنیم

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان در خصوص مهمترین اولویت رئیس‎جمهور آینده تصریح کرد: رئیس قوه مجریه باید به اولویت‎هایی که امام خامنه‎ای معین کرده‎اند توجه کند اولویت امسال ما تولید و اشتغال است البته برخی نشانی اشتباه می‎دهند.

سیدی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی هر یک از ما است، گفت: هر کس به عزت ایران اسلامی می‎اندیشند و به دنبال معرفی عزت ایرانی است با شرکت در انتخابات این پیام را به جهانیان صادر می‎کند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار