باورش سخت است اما می‌گویند یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ما دستش کج است!

فوتبالیست معروفی که دستش کج است!

به گزارش گلستان 24، مي‌گويند اين ستاره سرشناس فوتبال وقتي داخل اتومبيل دوستان خود مي‌نشيند، از داخل داشبورد ماشين همبازيان و رفقا، جاسوئيچي، خودنويس، فلش مموري و... بلند مي‌كند. چند وقت پيش شنيده بوديم يكي از سرمربيان خارجي ليگ ايران اين عادت بد را دارد و دست به سرقت‌هاي ريزه‌ميزه مي‌زند البته درباره اين خارجي گفته مي‌شد او بعد از اينكه از ساك ورزشي همكارانش فندك، كمربند، كيف چرم و...، از خانه آنها شامپو، خمير دندان، فنجان قهوه يا... بلند مي‌كند، با آنها تماس مي‌گيرد و با خنده مي‌گويد حواس‌تان نبود، فلان وسيله شما را «دودره» كردم اما اين ستاره فوتبال كه دستش كج است، وسايل همبازيان خود را مي‌پيچاند و زير بار نمي‌رود.


در اردوها هيچ‌كس دوست ندارد با اين بازيكن هم‌اتاق شود چون مي‌گويند او از ساك ورزشي هم‌اتاقي‌هايش وسايل كم‌ارزشي نظير ساق ورزشي و بعضاً هم برخي لوازم گران‌قيمت را مي‌پيچاند. باوركردني نيست اما مي‌گويند چند روز پيش دو، سه نفر از همبازيان او سراغ سرمربي و سرپرست تيم رفتند و از آنها خواستند به اين بازيكن تذكر بدهند كه ديگر به ساك ورزشي و لوازم شخصي همبازيان خود دستبرد نزند.

سرمربي هاج و واج مانده بود و مي‌گفت: «من چه بگويم؟! بد نيست بروم يقه بازيكن تيم خودم را بگيرم و بگويم دزدي نكن...؟! اگر هم بيايم داخل جمع خطاب به همه بگويم بچه‌ها دست توي جيب و كيف هم نكنيد، به بقيه برمي‌خورد و خيلي‌ها از دستم شاكي مي‌شوند.» سرپرست تيم اما به اين چند بازيكن شاكي قول داده خودش با اين بازيكن برخورد كند. سرپرست گفته: «بنده خدا بيمار است، نياز مالي ندارد، پول نقد و لوازم قيمتي هم نمي‌دزدد.

فقط عادت كرده به سرقت... خودم او را كنار مي‌كشم و مي‌گويم من مي‌دانم تو اين كار را به قصد شوخي انجام مي‌دهي اما بقيه فكر مي‌كنند دزد هستي و بعضي‌ها مي‌خواهند موضوع شوخي‌هاي تو را رسانه‌اي كنند تا بترسي و ديگر اين كار را تكرار نكني!» آيا بازيكن دست‌كج با اين حرف‌ها عادت بد خود را كنار مي‌گذارد؟! در گذشته‌هاي نه‌چندان دور يكي از چهره‌هاي سرشناس كشتي آزاد ايران هم متهم بود به دست‌كجي و حالا اين فوتباليست در حال بدنام كردن چهره‌هاي فوتبال است.

ايگور بلانوف وطني


فوتبال شوروي سابق ستاره‌اي داشت به نام ايگور بلانوف كه سال 86 برنده توپ طلاي اروپا شد. بلانوف بعد از اين واقعه تاريخي و انتخاب به عنوان مرد سال اروپا همراه تيم ديناموكيف به آلمان رفت و در جريان اين سفر به خاطر سرقت از يك فروشگاه بازداشت شد. وسيله‌اي كه بلانوف دزديد، به حدي بي‌ارزش بود كه همه از تعجب شگفت‌زده شدند. موضوع در اروپا سر و صدا كرد و سرمربي وقت تيم ملي شوروي سابق، والري لوبانفسكي اعلام كرد بلانوف «دست‌كج» است، نياز مالي ندارد اما عادت دارد وسايل ديگران را بلند كند.

داستان بازيكن ليگ برتري كه مخفيانه سراغ وسايل همبازيان خود مي‌رود، ما را ياد بلانوف انداخت. البته سال‌ها قبل يك مربي دروازه‌باني هم هر وقت به اتاق بازيكنان تيم مي‌رفت، عطر، ساعت و وسايل قيمتي آنها گم مي‌شد. چند دهه قبل هم برخي بازيكنان تيم ملي ايران در يك سفر خارجي از فروشگاهي آدامس، شكلات و... بلند كرده بودند و نمي‌دانستند آن فروشگاه به دوربين مداربسته مجهز است. موضوع در آن فضاي بسته رسانه‌‌اي مخفي ماند اما حالا در عصر ارتباطات بعيد است شاهكار فوتباليست دست‌كج و ايگوربلانوف وطني مخفي بماند!/جام

ارسال نظر

آخرین اخبار