مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان گلستان گفت: توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی و غیره در سال ۱۳۹۳ در استان گلستان آغاز شد.

توزیع کارت هشتمین آزمون سراسری مهارت در گلستان آغاز شد

ابوالفضل تیرانداز اظهار داشت: توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان سال 1393 در بخش‌های دولتی و خصوصی و هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی و غیره از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه سیزدهم اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و غیره روز پنجشنبه مچهاردهم اسفند ماه برگزار می‌شود که در حوزه صنعت ساختمان 393 نفر و صنایع دستی 72 نفر ثبت نام کرده‌اند و همچنین هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت امسال پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، روز جمعه مورخ 15/12/1393 برگزار خواهد شد که تعداد 5 هزار و 143 نفر در 210 حرفه ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: مرحله کتبی هشتمین آزمون سنجش مهارت سال 93 در حوزه صنعت ساختمان و صنایع دستی به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه و همچنین هشتمین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سال 93 مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد روز جمعه پانزدهم اسفند به صورت همزمان در 35 حرفه همسان و 175 حرفه غیر همسان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی که در زمان مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، می توانند از تاریخ یازدهم تا سیزدهم اسفندماه با مراجعه به سامانه اینترنتی http://advari.irantvto.ir کارت ورود به جلسه خود رادریافت کنند.

تیرانداز گفت: همچنین متقاضیان شرکت در  هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 93 که برای شرکت در آزمون موردنظر ثبت‌نام کرده‌اند، از 11 تا 13 اسفند با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار