گزارشی از اجتماع عظیم مدافعان حریم خانواده؛

بیش از 3000 بانوی محجبه گرگانی با حضور در اجتماع عظیم مدافعان حریم خانواده و با شعار «من در کنار خانواده شادم»، طیف رنگی انتخاب حجاب را در جامعه نمایان ساختند.

سنگ تمام بانوان گرگانی در سنگر حجاب/ پشت هر مدافع حرمی یک مدافع حریم است

به گزارش گلستان24، «ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهای خود را بر خود فروتر گیرند این برای آنکه به عفت شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، (به احتیاط) نزدیکتر است و خدا آمرزنده مهربان است./آیه 59 سوره مبارکه احزاب»، از مهربانی بسیار خداوند به زنان، همین بس که شناخته شدن آنان در جامعه به «عفت و عزت» و حفاظت آنان از آزار و اذیت، تا این اندازه اهمیت دارد که در آیات شریفه اش با جزئیات معین شده است.

بیش از 3000 بانوی محجبه گرگانی در روز ملی عفاف و حجاب گرد هم آمدند تا قدردان این نعمت خدا باشند تا از این توجه و از این لبخند خدا به خود، شوق و نشاط خودشان را عیان کنند، این بانوان هر یک به خودی خود الگوهای امر به معروفی و نهی از منکری بودند که پوشش آنها ندای فرهنگ غنی حجاب را سر می داد.

در لبخند این زنان و بعضا فرزندانی که در کنار خود داشتند می شد دید که بالاتر از سیاهی، رنگین کمانی از «توجه خداوند، محبت خانواده، فرزندان صالح، نشاط اجتماعی، سلامت جسم و روح و آرامشی الهی» وجود دارد.

می گویند کفش پوشیدن آسان تر از فرش کردن دنیاست، بنابراین بیراه نیست اگر زنان محجبه را بافرهنگ ترین انسان های دنیای مدرن بدانیم چرا که آنان بجای اینکه سعی در شناسایی و تغییر مردانی با نگاه های مریض کنند بر خود پرده ای «سیاه» می کشند تا «نور» نشاط را در حریم امن خانواده خود تجربه کنند.(ابدا فرمول پیچیده ای نیست)

جمعیت چندهزار نفری بانوان محجبه گرگانی در عصر روز ملی عفاف و حجاب در قالب چهار کاروان که به نام «شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی» مزین شده بود به سمت سالن شهدای سپاه شهرستان حرکت کردند و با شعار «من در کنار خانواده شادم» در سنگر حجاب سنگ تمام گذاشتند.

GANJI

با چادر خود از حریم امن ایران و از حریم بابرکت ولایت فقیه دفاع می کنیم

رقیه گنجی، بانوی نوجوان 12 ساله ای است که چادرش را مایه امنیت خود می خواند و می گوید: چادرم نه تنها از من در برابر نگاه های هرزه محافظت می کند بلکه از حریم امن کشورم دفاع می کند همانگونه که جانفشانی های مدافعان حرم از حریم اسلام محافظت می کند.

رقیه که همنام برادرزاده حضرت زینب(س) نیز است از مدافعان حرم حضرت زینب قدردانی می کند و ادامه می دهد: آنها که خون می دهند ما در آرامش باشیم انتظار دارند ما حجاب و حیا داشته باشیم تا اندکی ما نیز روی ایران اسلامی غیرت به خرج دهیم و از وطن خود دفاع کنیم و نگذاریم خون پاک شهدا پایمال شود.

گنجی همچنین ابراز می کند: دشمن سعی دارد با برداشتن چادر از سر بانوان ما حیا و عفت را از جامعه بگیرد اما اینجا جامعه حضرت مهدی(عج) است و ما با چادر خودمان نشان می دهیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

KOHKANKHAMAR

وجه مشترک رزمندگان اسلام و بانوان محجبه

ترانه کوهکن جوان 18 ساله ای است که برای ما از قصه چادری شدنش می گوید: دبیرستانی بودم که به اردوی راهیان نور رفتم اول به قصد تفریح و در کنار دوستان بودن راهی سفر شدم اما وقتی با آرمان شهدا آشنا شدم و قصه غربت و مظلومیت آنان را شنیدم حجاب برتر را انتخاب کردم.

ترانه ی 18 ساله ادامه می دهد: تجربه چادری بودن به من ثابت کرد که همانگونه که خون شهدا از امنیت ما دفاع کرد چادر من نیز از امنیت ملت دفاع می کند، حجاب زنان دژ مستحکمی در برابر تهاجمات به اسلام است و وجه مشترک ما و رزمندگان اسلام نیز همین است.

چادری ها ملکه های واقعی ایران هستند

مینا خمر که در کنار ترانه مچ بند «لبیک یا خامنه ای» بر دست دارد می گوید: ما با چادر خود نشان می دهیم که ملکه ایران هستیم چرا که کوئین های واقعی آنان هستند که مدافع امنیت و نشاط جامعه باشند.

مینا ادامه می دهد: ما به دوستان عزیزی که چادر و حجاب را انتخاب نمی کنند نمی گوییم از نظر انسانی ما نسبت به آنان برتری داریم تفاوت ما در انتخاب ظاهر مناسب تری است که قطعا نوع ظاهر در رفتارهای اجتماعی اثر می گذارد.

NODEH

تحت تاثیر جمع چادر را کنار گذاشتم اما با لبخند اهل بیت(ع) دوباره برداشتم

فائزه نوده خانم جوان 20 ساله ای بود که حکایت چادری شدنش شنیدنی است، می گوید از چهارم ابتدایی چادر به سر داشته اما یک زمانی «تحت تاثیر جمع» این پوشش را کنار گذاشته است و حدود یک سال و نیم است که دوباره چادر زینت بخش ظاهر اوست.

نوده می گوید وقتی که از چادر جدا شده بود در یکی از کانال های فضای مجازی با یک روحانی آشنا می شود که وی را با حقایق معنوی حجاب و اهل بیت(ع) آشنا می کند و این بار با علم به فلسفه حجاب آن را انتخاب می کند تا جایی که خودش امروز طلبه حوزه است.

فائزه ی 20 ساله از احساس خود بعد از انتخاب آگاهانه چادر برایمان تعریف می کند و می گوید: احساس امنیت و آرامش لحظه ای از من جدا نمی شود مدام احساس می کنم لبخند حضرت مهدی(عج) به دنبال من است.

وی ادامه می دهد: حجاب برای زنان نوعی جهاد است که ارزش های وجودی آنان را به جامعه نشان می دهد زنان محجبه مانند رزمندگان جبهه و جنگ از حریم خانواده دفاع می کنند چون اساس و بنیان هر جامعه را خانواده ها تشکیل داده و اساس و بنیان خانواده ها نیز از زنان تشکیل می شود بنابراین حفظ زن حفاظت از خانواده و حفاظت از خانواده حفاظت از کل جامعه است.

پاسرو؛ خط مقدمی های جبهه مقاومت خیالشان راحت، این پشتیبان ها در سنگر حجاب سنگ تمام گذاشتند و چادر از سر وا نخواهند کرد.

Hejab 29

Hejab 32

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار