استعمال سیگار توسط بانوان

پارک شهر کردکوی با توجه به فضای اندکی که برای خانواده ها دارد، اما در گوشه های این پارک اتفاقاتی از سوی برخی از جوانان دختر و پسر صورت می گیرد که باعث نارضایتی شهروندان شده است و باعث شده تا مسیر جامعه را به سمت دیگری بکشاند.

پارک شهر کردکوی خلوتگاه اختلاط پسران و دختران+تصاویر

به گزارش گلستان 24، پیامبر (ص) فرمودند: «بین مردان و زنان فاصله و جدایی بیندازید، زیرا هنگامی که آنان رودروی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند جامعه به دردی مبتلا می‌شود که درمان نخواهد داشت».

در حالیکه وجود پارک‌ها در مناطق مختلف شهری از ملزومات موثر و مفید شهرداری است، به ویژه در فضای کنونی شهریمان که زندگی آپارتمان نشینی روز به روز در حال گسترش است و پارک‌ها فضایی است تا برای ساعاتی افراد امکان رهایی از زندگی مدرن شهری و چهاردیواری‌های تنگ و فرهنگ خشک آپارتمان نشینی را پیدا کنند اما متأسفانه عدم دقت در نوع ارائه این تفریحات و فضاسازی برای استفاده از آنان با توجه به بافت فرهنگی جامعه ایرانی، زمینه را برای رشد ناهنجاری اجتماعی و تفریح بدون فرهنگ دینی فراهم نموده است.

در واقع امروزه رشد فرهنگ غلط در پارک‌ها با تخریب و تنزل فرهنگ اسلامیمان گره خورده است!

DSC09846

پارک شهر کردکوی با توجه به فضای اندکی که برای خانواده ها دارد، اما در گوشه های این پارک اتفاقاتی از سوی برخی از جوانان دختر و پسر صورت می گیرد که باعث نارضایتی شهروندان شده است و باعث شده تا مسیر جامعه را به سمت دیگری بکشاند.

حضور بی مهار دختران و پسران در پارک شهر و معاشرت های نامتعارف آنان در انظار عمومی هم از دیگر رفتارهای ناهنجار موجود در این مکان ها است.

دختران و پسرانی که بهترین مکان برای اختلاط بعد از امتحانات را پارک شهر را انتخاب می کنند و ساعاتی را بدون کوچکترین مزاحمی با یکدیگر به گفتگو می بپردازند.

بی شک حضور بی مهار دختران و پسران در پارک که بیشتر زمینه فساد در جامعه را ترویج می کند، چندان زیبنده پارک شهر کردکوی نیست و بد نیست که مسئولین با ارائه راهکارهایی در این زمینه پارک را برای استفاده بی دغدغه شهروندان مهیا کنند.

DSC09848

با شروع فصل گرما و امتحانات دانش آموزان، شاهد تجمع تعداد زیادی از دانش آموزان (دختر و پسر) در سطح شهر به خصوص در پارک کوچک شهرداری هستیم.

عده ای دختر و پسر جوان با وضعیت پوشش و حجاب بسیار نامناسب (در برخی موارد کشف حجاب یواشکی) در سطح پارک تردد می نمایند که اصلا در شأن جامعه اسلامی نمی باشد.

استعمال سیگار توسط بانوان!

مسئله دیگری که شاهد آن هستیم، سیگار کشیدن برخی بانوان (دانش آموزان) در پارک است. این امر بسیار زننده و به دور از شأن بانوان و خانواده های ماست.

تا پیش از این تنها در منازل و در خفا معدود زنان و دختران این عمل را انجام می دادند اما متأسفانه این روزها بانوان همپای آقایان لب به سیگار می زنند و پک های سیگارشان حتی بالاتر از مردان هم می رود.

DSC09849

پلیس و مسئولین دست به کار شوند

طرح نظارت بر پارک و محیط شهری که طی سالیان گذشته از سوی پلیس و مسئولین بارها اتفاق افتاده است هرچند مقطعی جوابگو بوده است اما متاسفانه پس از مدتی که قطع می شود باز هم شاهد ادامه این ناهنجاری ها هستیم.

در چنین شرایطی باید فکری اساسی و طرحی اساسی ارائه شود تا شاید مردم و شهروندان کردکوی بتوانند بازهم در این روزهای پر همهمه شهر مجالی برای حضور در پارک داشته باشند.

انتظار می رود شهرداری کردکوی که متولی این پارک می باشد نظارت خود را بیشتر نماید.

DSC09850

از خانوادهای گرامی خواستاریم نظارت دقیق در رفت و آمد فرزندان خود در ایام مدرسه بخصوص زمان امتحانات داشته باشند.

ما از مسئولان شهری و نیروی انتظامی شهر کردکوی خواستاریم با شجاعت و جسارت با اقدام در این ارتباط دل مومنان را شاد کنند و دعای خیر خانواده‌های شهدا و صالحان را بدرقه راهشان کنند.

لذا شهرداری که بانی این پارک است و دستگاههای مرتبط امنیتی و فرهنگی و اجتماعی درخصوص ارتقاء این پارک اقدامات لازم را مبذول کنند.

 

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

  • کاردملی
    0

    خوبه دیگه یه محلی واسه اینکارا درست کردن
    وقتی پارکبان نباشه همین میشه

آخرین اخبار