رئیس اداره اوقاف شهرستان گرگان خبر داد:

حجت الاسلام مهدوی راد از برگزاری اولین همایش بزرگداشت مقام شامخ امام زاده عبدالله(ع)گرگان در این شهرستان خبر داد.

اولین همایش بزرگداشت مقام امام زاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مهدوی راد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  گلستان24،​ با اشاره به اینکه بقاع متبرکه اهل بیت(ع) و فرزندان بزرگوار آنان پایگاه و پناهگاه مردم هستند،اظهار داشت: این همایش به منظور معرفی شخصیت امامزاده جلیل القدر عبدالله بن موسی بن جعفر(ع) و کرامات آن حضرت در شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش در 2 بخش مقاله وعکس برگزار می‎شود، تاکید کرد: آثار باید در یکی از موضوعات "نقش امامزادگان در زندگی مردم" ،"جایگاه امام زاده عبدالله(ع) در زندگی مردم شهرستان گرگان" و "عکاسی از صحن و سرای آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع)" به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، سوم مرداد ماه می‌باشد، افزود: اولین همایش بزرگداشت مقام امام زاده عبدالله(ع)شهرستان گرگان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیری (مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور)، 5 مردادماه 1396 ساعت21، در این آستان مقدس برگزار می گردد.

مهدوی راد با اشاره به اینکه به صاحبان اثر برگزیده، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.، اذعان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع)گرگان تحویل نمایند.

شایان ذکر است؛ عبدالله بن موسی بن جعفر(ع) برادر بزرگوار امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد که مورد احترام فراوان مردم شهرستان گرگان است و کرامات فراوانی از ایشان نقل شده است.

بزرگداشت امام زاده عبدالله

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار