ساعتی قبل انجام گرفت

در آستانه فرا رسیدن میلاد فرخنده هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در غرب گلستان، رسما جشن های میلاد فرخنده امام رضا (ع) در این استان را با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور و نورانی حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) را در این نقطه از کشور را آغاز کردند.

کاروان زیر سایه خورشید وارد نگارستان ایران شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24 ، در آستانه فرا رسیدن میلاد فرخنده هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در غرب گلستان، رسما جشن های میلاد فرخنده امام رضا (ع) در این استان را با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور و نورانی حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) را در این نقطه از کشور را آغاز کردند.

"سید حسام بنی فاطمه" در حاشیه ورود کاروان خدام حرم رضوی، تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید، به استان گلستان به خبرنگار ما در غرب گلستان گفت: این کاران ساعتی قبل از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری وارد استان مازندران و سپس پس از مسافتی کوتاه، وارد استان گلستان شدند.

وی افزود: این کاروان، در ابتدای امر، بر سر مزار دو تن از شهدای غواص عملیات کربلای 4 که در ورودی شهر نوکنده در غرب گلستان به خاک سپرده شدند، حضور پیدا کردند و پس از آیین عطر افشانیو غبار روبی و همچنین مدیجه سرائی ، رسما، برنامه های زیر سایه خورشدی در استان گلستان را آغاز نمودند.

"بنی فاطمه" در خصوص سایر برنامه های این کاروان در استان گلستان، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با خانواده جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر، دیدارهای مردمی، سرکشی و عیادت از بیماران و برنامه های فرهنگی و مذهبی دیگر از مهمترین برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در گلستان است.

دبیر استانی کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت،این کاروان طی هفت روز در 77 نقطه از سطح استان حضور پیدا خواهند کرد.

در همین راستا، حجت السلام "سید علی طاهری" سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان ضمن خوش آمد گویی به خادمان حرم منور رضوی به گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کاروان زیر سایه خورشید تا غروب روز سیزدهم در قالب سه کاروان در شهرهای مختلف استان گلستان حضور خواهند یافت.

وی در ادامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در خواست کردکه در زمینه اطلاع‎رسانی برنامه‎های این کاروان همانند گذشته فعالانه پای کار باشند.

zire saye khorshid golestan 1

zire saye khorshid golestan 2

zire saye khorshid golestan 3

zire saye khorshid golestan 4

zire saye khorshid golestan 5

تصاویر : محمد قوانلو

انتهای پیام/ کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار