چیزی که چند سال است وارد پوشاک زنان و دختران ایرانی شده و هر فصل هم استفاده می شود و گرما و سرما هم ندارد، ساپورت است!

با ساپورت، ساپورت نمی شوید!

به گزارش گلستان 24 ، بازار داغ خرید نوروزی این روزها در همه جای کشور به راه است و مردم هم به شدت درگیر همین رسم و رسومات زیبای ایرانی هستند. اما بازار پوشاک این روزها کاسبی اش بیشتر از سایر اصناف است. هر سال رنگ جدید یا طرح جدیدی به اصطلاح مد می شود و فارغ از زیبایی یا زشتی مخاطبین خود را پیدا می کند. اما چیزی که چند سال است وارد پوشاک زنان و دختران ایرانی شده و هر فصل هم استفاده می شود و گرما و سرما هم ندارد، ساپورت است! ساپورتهایی که در تابستان گویا به علت گرمی هوا طرفدار داشت ولی در سردترین ماههای سال هم شاهد رونق بازارش بودیم. و اما از فواید این لباس گرانبها:

اولین موردش اینکه این شلوار برای هر سایزی موجود است. اگر شما فردی هستید که از اضافه وزن رنج می برید و هیچ لباسی در سایز شما موجود نیست، نگران نباشید، ساپورت قابلیت کششی فوق العاده ای دارد. به گونه ای که یک انسان 80 کیلویی می تواند همان اندازه ساپورتی را بپوشد که یک انسان 50 کیلویی می پوشد! جالب نیست، به نظر بنده یک نوع اختراع است، آنهم از نوع بی نظیرش. گویا از فناوری نانو ساخته شده است که این قدرت انعطاف را دارد!

دومین مورد هم طرح ها و رنگ های متنوع این شلوارهاست. هرکسی با هر سلیقه ای می تواند یکی از این ها را انتخاب کند و کلی هم از طرح و نقش های زیبایش لذت ببرد. از گل و بلبل گرفته تا پرچم آمریکا و اسرائیل!

سومین مورد هم این است که این شلوار برای هر سنی طراحی شده است. گویا سازندگانش فکر همه جا را کرده بودند و آماده ی یک کار تبلیغاتی وسیع برای این نوع پوشش بودند.

و اما چهارمین مورد که بنظر بنده از بقیه موارد بسیار مهم تر و حائز اهمیت بیشتری است، این شلوار این قابلیت را دارد که وقتی کسی آن را می پوشد چون کاملاً خودش را جذب پاهای پوشندگان آن می کند هیچ پوششی باقی نمی ماند و کاملاً مانند جوراب شلواری های زیبای کودکی ها می شود که در گذشته های بسیار دور فقط مخصوص کودکان بوده است ولی امروزه ورژن بالاتری از آن، یعنی همین ساپورت ها، برای بزرگسالان هم طراحی شده است. شاید هم خارجی ها برای حفظ خاطرات شیرین کودکی این خدمت بزرگ را در حق ما کردند. واقعاً که چه انسان های دلسوزی هستند.

و در آخر باید گفت که این شلوارها بخاطر ماهیت چسبناکشان بسیار برای کم تحرکی عضلات پا مفید هستند. البته به تازگی اخبارهای رسیده حاکی از آن است که ساپورت های مردانه هم به بازار آمدند! 

ساپورت-مردانه

ارسال نظر

آخرین اخبار