به مناسبت روز خبرنگار ؛

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خانواده شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در علی آبادکتول تجلیل شد.

خانواده شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان تجلیل شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24، با ابتکار سازمان بسیج رسانه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه استان گلستان با حضور در منزل شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی (شهید شاخص رسانه گلستان) با خانواده این شهید در علی آبادکتول دیدار و از مقام والای این شهید گرانقدر تجلیل شد.

شهید سید حسن حسینی در سال ۱۳۴۴ در یک خانواده روحانی در روستای چلی سفلی بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول چشم به جهان گشود. تحصیلات متوسطه را در قم گذراند و پس از اخذ دیپلم، برای تحصیل در رشته هنرهای زیبا وارد دانشگاه تهران شد.

وی در کنار درس طلبگی و تحصیلات دانشگاهی، در حوزه هنری هم فعالیت داشت و نمایشنامه و فیلمنامه های مختلفی نوشت. یکی از نمایشنامه های معروفش «پای درد دل مش غلامعلی» است که پس از شهادتش، توسط خانواده و همکارانش در جشنواره فیلم فجر ارایه شد و رتبه نخست این جشنواره را کسب کرد.

سیدحسن حسینی ۲۸ ماه در جبهه های حق علیه باطل غرب تا جنوب کشور رزمنده بود. وی همچنین به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ایران در حوزه ایثار و شهادت رزمندگان در جنگ تحمیلی خدمت کرد و سال ۶۷ طی انجام ماموریتی که سپاه به وی داده بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد و به دیدار معبود شتافت.

شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی بود و به دلیل فعالیت های چشمگیر رسانه ای که در جبهه و حوزه ایثار و شهادت داشت به عنوان شهید شاخص این سازمان در سال 96 انتخاب شد.

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (2)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (1)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (3)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (4)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (5)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (6)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (8)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (7)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (10)

دیدار با خانواده شهید بسیج رسانه (9)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار