رسانه‌های عربی همچنان علیه سردار شجاع ایران تیتر می‌زنند. تا دیروز به دروغ خبر مجروح و زخمی شدن این دلاور تیتر اوّلشان بود و امروز تیتر می‌زنند که قاسم سلیمانی اشغالگر بغداد، دمشق و بیروت است و او به زودی به صنعا خواهد رسید.

بزرگ مردی به نام قاسم سلیمانی

به گزارش گلستان 24، در حالی که رؤسای سعودی ها نشسته اند و پا روی پا انداخته اند و برای کنیزان خود از رشادت های اجداد خود در مسابقات شتر سواری و کویر نوردی تعریف می کنند ، کودکان سوریه و عراق روز خوشی ندارند و شب و روز زیر بمب باران های موشکی و خمپاره قتل و عام می شوند و کسی از اعراب صدایشان را نمی شنود .

حال که سرداری از دیار ولایت ، ایران اسلامی ، برای کمک به این مظلومان ، از تمام زندگی اش گذشته است و در کنار ارتش و گروههای مردمی ، سلاح به دست گرفته است و خواب را بر ابوبکرالبغدادی حرام کرده است ، رسانه های مزدور و خائن عربی به جای حمایت از این دلیرمرد میدان نبرد ، علیه ایشان موضع گرفته اند .

شاید زندگی برای پادشاهان عرب در رقص شمشیر و دوش آفتاب در سواحل مدیترانه ختم می شود که هیچ گاه نمی خواهند از این خواب غفلت بیدار شوند و شده اند مترسکان شیوخ وهابیت و اسرائیلی ها و به جای این که به مسلمانان رنج کشیده ی منطقه کمک کنند ، هر از گاهی فتوایی می دهند که شاید تنها فایده اش برسد به زمان ابوجهل و ابولهب ، چون هیچ خردمندی از این سگ صفتان نمی پذیرد که زندگی تمام مسلمانان برای این گروه دو ریال هم نمی ارزد .

حال رسانه های عربی راه را اشتباهی می روند و به جای اینکه به پادشاهان و فرماندهان ترسوی خود معترض باشند که چرا در برابر این همه قتل و غارت و خونریزی داعشی ها سکوت کرده اند و به آن ها کمک های مالی و تسلیحاتی می کنند ، به مردی می تازند که می تواند بی تفاوت باشد و اشک و بی خانمانی هزاران سوری و عراقی را نبیند و در جنگل های شمال ایران در حال زندگی آرام و راحتی باشد.

شاید رسانه های مزدور عربی کور هستند و نمی بینند که چگونه سران عربستان ، قطر ، اردن ، امارات و ... چگونه خود را به خریت زده اند و تنها برای دفاع از تاج و تختشان ، دور مرزها ی خود فلس و دیوار می کشند و تصمیم بر کنترل دیجیتالی مرزهای کشورشان را دارند . یعنی با نصب دوربین ها هر وقت داعش به کشورشان حمله کرد ، بگن دیدیم دیدیم ما بردیم!

اما برخلاف این ترسوها مرزهای ایران باز است و هزاران زائر آزادنه به کرببلا می روند و در کمال امنیت بر می گردند ، حال چرا این رسانه ها از خود نمی پرسند شاید ، دفاع و نبرد برای ایرانی های دلاور به مرز و بوم ختم نمی شود و برایشان فرقی ندارد ، هر کجا مظلوم باشد ، هر جا ستمی باشد ، هر جا داعشی ها باشند ، ایرانی ها ، سلیمانی ها ، بسیجیان سید علی هستند .

به امید روزی که رسانه های عربی تیتر بزنند :

میلیونها بسیجی با فرماندهی سردار سلیمانی وارد قدس شدند !

 

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار