آنها روزی هزار بار در ذهنشان طرح حمله به ایران را برنامه ریزی می کنند و گاهی هم در ذهنشان حتی به ایران حمله هم می کنند. اما متاسفانه چون در خیالاتشان هم از ایران شکست سنگینی می خورند روز به روز افسرده تر می شوند.

همه گزینه ها فقط روی میز می مانند!

"سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر تهدید نظامی علیه کشورمان را تکرار کرد و  افزود: اگر هرگونه مغایرتی باشد و یا بعد از توافق ایران علیه تعهداتش طبق ان پی‌تی عمل کند ما مطمئنا در آن مرحله همه گزینه‌ها را برای واکنش حفظ می‌کنیم."

به گزارش گلستان 24 ، آمریکا کشوریست پر از میزهای رنگارنگ، که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. مثلا با یک میز صبحانه می خورند، با یک میز ناهار، عصرانه، شام، نقاشی، نوشتن مشق و ...اما یک میز خیلی متمایز در این کشور وجود  دارد که به نازگی روانشناسان مشابه اش را در اسرائیل هم پیدا کردند. میز آرزوها!...

گزینه هاروی میز

مثلا اگر شما قصد دارید چیزی را بدست آورید که در خواب هم نمی بینید می توانید آن را روی این میز بگذارید و کلی هم به خود تلقین کنید که مثلا آن چیز در چنگ شماست. در واقع نام دیگر این میز، میز آرزوهای دست نیافتی ست. چندین سال است که این میزها کاربرد سیاسی هم پیدا کرده است. چون قبلا در مهدکودک های آمریکا استفاده می شده وکودکان آروزهای عجیب و غیر ممکن خود را روی آن قرار می دادند وکلاً با همین کار خوشحال می شدند. اما اکنون این میزها به کاخ سفید و وزارت جنگ آمریکا و اسرائیل هم وارد شده است و فاز توهم دولتمردان را به طرز عجیبی بالا برده است. در همین خصوص یک روانشناس خبره آمریکایی ابراز نگرانی کرد. به گفته این روانشناس تعداد مراجعینی که از کاخ سفید و وزارت دفاع به مطب او می آیند هر روز بیشتر و بیشتر می شود. او دلیل بیماری همه آنها را یک عامل بیان کرد، که آنهم زندگی در یک دنیای خیالی بود!

gozinehaie-kaghazi

همچنین این کارشناس اعلام کرد: " متاسفانه مسئله خطرناک و مشترک در همه این مریض ها این است که خود اصلاً از بیماری خود اطلاع نداشته و در رویاهای خود سیر می کنند. آنها اغلب روی میزهایشان یک گزینه را هی جابجا می کنند. آنهم حمله نظامی به ایران است! آنها روزی هزار بار در ذهنشان طرح حمله به ایران را برنامه ریزی می کنند و گاهی هم در ذهنشان حتی به ایران حمله هم می کنند. اما متاسفانه چون در خیالاتشان هم از ایران شکست سنگینی می خورند روز به روز افسرده تر می شوند. به همین سبب مهندسین بازی های رایانه ای را طراحی کردند که در آنها هرکار بکنی بازهم پیروزی با شماست نه کامپیوتر! این بازی ها تحویل دولتمردان شده است تا شاید کمی از افسردگی شان کم شود و بتوانند حداقل در بازی ایران را شکست دهند! کم کم خودشان هم دروغشان باورشان شده و آن را حتی در رسانه ها هم بیان می کنند که باعث سرافکندگی ملت امریکاست. ما همچنان به دنبال درمان این بیماری مسری هستیم اما هنوز دارویش را پیدا نکردیم. چرا که ممکن است باعث در هم کوبیدن آمریکا زیر پای ایران شود..."

ارسال نظر

آخرین اخبار