مدیرکل تعاون روستایی گلستان از راه‌اندازی 115 مرکز عرضه میوه ایام عید نوروز در استان خبر داد و گفت: توزیع این میوه‌ها از 25 اسفند 93 آغاز می‌شود.

راه‌اندازی ۱۱۵ مرکز عرضه میوه شب عید در گلستان

به گزارش گلستان 24، «محمدتقی رجایی» مدیرکل تعاون روستایی گلستان اظهار کرد: برای ایام عید 94 مردم گلستان در مجموع 1000 تن میوه شامل 600 تن پرتقال و 400 تن سیب اختصاص یافته که هم‌اکنون در مراکز سردخانه‌ای استان ذخیره شده است.

وی در مورد قیمت میوه‌های نوروزی نیز گفت: این میوه‌ها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و هنوز قیمت نهایی آن از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام نشده است.

رجایی با بیان این‌که امسال تعاون روستایی متولی تأمین و عرضه میوه ایام عید مردم گلستان است، اضافه کرد: توزیع میوه از 25 اسفند 93 آغاز و تا 10 فروردین 94 ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: مراکز توزیع میوه با هماهنگی کمیته‌های شهرستانی تعیین و در کمیته مرکز استان تصویب شده است و براساس آن در همه شهرها و نیز برخی روستاهای منتخب مرکز عرضه میوه راه‌اندازی می‌شود.

استان گلستان افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد و هر سال در ایام تعطیلات به‌ویژه نوروز مقصد و معبر 15 تا 17 میلیون مسافر نیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار