معاون عمرانی استاندار گلستان:

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: گلستان رتبه دوم کشور را در تحویل مسکن دارد.

رتبه دوم در تحویل مسکن مربوط به گلستان است

به گزارش گلستان 24، رضا مروتی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از 5 هزار و 380 واحد مسکن مهر گلستان که به طور متمرکز در شهرستان علی‌آبادکتول به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: بیش از 74 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی که در همه کشورهای همسایه در حال تخریب مسکن مردم هستند امروز در ذیل توجهات رهبر فرزانه انقلاب و در سایه امنیت جمهوری اسلامی شاهد افتتاح مرتب و روزافزون پروژه‌های عمرانی در سطح کشور هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: موضوع مسکن‌دار شدن مردم یکی از دغدغه‌های دولت‌های مختلف و دولت تدبیر و امید بوده است قول‌هایی که از سوی دولت‌ها به مردم وعده داده شد به عنوان یک اصل اساسی «صداقت در عمل، صداقت در گفتار و صداقت در اجرا» سرلوحه کار قرار گرفت.

مروتی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تلاش کرد با عمل به تعهدات دولت گذشته و پروژه‌هایی که برای مردم در اولویت است در دستور کار خود قرار دهد.

وی نقش مردم را در پیش‌برد برنامه‌ها مهم خواند و خاطرنشان کرد: توان مالی که در حال حاضر در بدنه دولت وجود دارد پاسخگوی اجرای پروژه‌ها نیست و همکاری مردم می‌تواند نقشه راه برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: روش‌های جدید جایگزین ادامه فعالیت در حوزه مسکن‌دار شدن مردم شده است تا بیشترین بهره‌وری در این حوزه اتفاق بیفتد.

مروتی گفت: در پروژه‌هایی که به صورت سه‌جانبه و خودمالکی صورت گرفت بیشترین میزان بهره‌برداری را در استان گلستان داشتیم./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار