فرماندار مینودشت:

بهره برداری از 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت با اعتبار بالغ بر 25 میلیار تومان و اشتغالزایی 208 نفر برگزار شد این آیین درهفته بزرگداشت دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

تملک دارایی ، در مینودشت از رقم 11 میلیارد تومان به 22 میلیارد تومان رسید

photo_2017-08-29_22-21-46

بهره برداری از 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت با اعتبار بالغ بر 25 میلیار تومان و اشتغالزایی 208 نفر برگزار شد این آیین  درهفته بزرگداشت دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان 24، فرماندار شهرستان مینودشت دراین آیین گفت:در دولت شاهد اجرایی شدن طرح سلامت، کاهش تورم، مبارزه با فساد، تبعیض و اشرافیگری و تقویت سرمایه اجتماعی بودیم.

اسرافیل وزیری  د رادامه افزود: در ابتدای دولت یازدم 750 واحد مسکن مهر با 25 درصد ساخت تحویل گرفتیم و اکنون مانند سد نرآب این شهرستان 75 درصد آن آماده است.  همچنین در ابتدای دولت یازدهم در مینودشت مشکل آب داشتیم که اکنون مشکل آب شرب نداریم.و ب ای روستاها بودجه گذاشته ایم. تولید گندم از 70 هزار تن به 78 هزار تن رسیدیم.

وزیری خاطر نشان کرد: به کارگاه هایی که در حال تعدیل نیرو یا حتی تعطیلی بودند 45 میلیارد تومان پول تزریق کردیم تا از تعطیلی آنها جلوگیری کنند. کاهش رشد بیکاری، هم از جمله کارهای مثبت بود بطوری که اکنون آمار بیکاری 10/7 درصد است که در گلستان کمترین بیکار را داریم.

وی، شهرداری، بخشداری ها، دهیاران، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای، برق، بنیاد مسکن، شرکت گاز، جهادکشاوزی، تعاون و صندوق کارآفرینی امید را از ادارات و نهادهای مینودشت اعلام کرد که در هفته دولت طرح افتتاحی دارند.

وزیری از خدمات دولت تدبیر و امید و ادارات و نهادهای مینودشت در اجرای طرح های عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان مینودشت تصریح کرد: در 5 ماهه اول امسال 208 نفر صاحب شغل شدند و در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان 244 پروژه عمرانی،اقتصادی و اشتغالزا افتتاح شد.روز گذشته با افتتاح عمیلیات گاز رسانی در یکی از روستاهای مینودشت،اینک همه روستاها و مناطق این شهرستان به صورت کامل گاز دارد.

وزیری خاطر نشان کرد: با افزایش تملک دارایی درشهرستان مینودشت از رقم 11 میلیارد تومان به 22 میلیارد تومان رسید.

وی از با برنامه ریزی های انجام شده  از افتتاح شهرک گیاهان دارویی نیز در مینودشت خبرداد.

وی  اظهار کرد: امسال برای درمانگاه شماره 2 و همچنین درمانگاه دوزین اعتبار گذاشته ایم و به بهره برداری خواهیم رساند.

همچنین در حوزه موبایل و فناوری اطلاعات هم کارهای خوبی در مینودشت انجام شده  و تقویت ایستگاه های ماهواره ای از جمله کارهای مفید در این شهرستان بود.

گفتنی ست ، دراین مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد علی اصغر طهماسبی معاون امنیتی ، سیاسی اجتماعی استاندار گلستان،  صفر علی جمال لیوانی  مدیر عامل گاز استان گلستان، امیر بنی کریمی  مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان، محمد تقی  زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، فرماندار،ائمه جمعه شهرستان به همراه مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان حضور داشتند..

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار