مدیر بنیاد مسکن گنبد کاووس:

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته دولت چهار میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان اعتبار برای بخش مسکن گنبدکاووس در نظر گرفته شد.

۴ میلیارد تومان اعتبار به بخش مسکن گنبدکاووس اختصاص یافت

به گزارش گلستان 24 ، ولی الله رضایی در راستای اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته چهار میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان اعتبار در بخش افتتاح در گنبدکاووس داریم.

رضایی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در هفته دولت افزود: اجرای طرح هادی شامل جدول بندی و آسفالت روستاها و اقداماتی در خصوص مسکن روستایی از جمله موارد است که در سال جاری نیز اجرای طرح هادی ۴۱ روستا با پیش بینی اعتبار ۱۷ میلیارد تومان را در برنامه داریم.

وی با بیان این که ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان گنبد احداث شد، گفت: در سال جاری از محل منابع اعتباری که سال گذشته داشتیم، آسفالت ۵ روستا انجام شد که سه تا از آنها به صورت مشارکتی بوده است و با اعتبار دو میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان انجام شدند.

وی به بخش مسکن روستایی اشاره و عنوان کرد: در این بخش به حدود ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد از ابتدای طرح تا کنون تسهیلات پرداخت شده است که از این تعداد ۹ هزار و ۴۹۵ واحد به اتمام رسیده است.

مسکن

مدیر بنیاد مسکن گنبد کاووس افزود: تسهیلات مسکن روستایی در حال حاضر ۱۸ میلیون تومانی است و برای مناطق مرزی ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که به صورت قرض الحسنه ۵ درصد ۱۵ ساله و با کارمزد ۵درصد است. 


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار