هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش گلستان:

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه نظامی و فرهنگی با هدف نمایش دستاوردهای ارتش و آمادگی رزمی در شرایط خاص در استان گلستان برپا می‌شود.

نمایشگاه نظامی و فرهنگی دستاوردهای ارتش در هفته دفاع مقدس در گلستان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24؛ به‌نقل از روابط‌عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر30، حجت‌الاسلام محمدحسن عبدی در جمع مسولان فرهنگی ارتش استان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار داشت: ملتی که که زن و مرد آن برای جانفشانی و شهادت داوطلب و حاضرند هیچ قدرتی و هیچ دشمنی نمی‌تواند با آنان مقابله کنند و امروز کشور و انقلاب با رهبری بابصیرت و فرماندهی الهی مقام معظم رهبری روز به روز مستحکم‌تر و قوی‌تر می‌شود و نیرهای مسلح نیز به عنوان بازوان مقتدر کشور روز به روز کارآمدتر و قوی‌تر می‌شوند.

وی افزود: برگزاری مراسم، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در نخستین پنج شنبه ایام دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های جانبازان و شهدای ارتش در استان از برنامه های این هفته است.

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، همه برنامه‌ها با معنویت و شور حسینی در یگان اجرا می‌شود و با توجه به اینکه مسئولیت اجرایی و تبلیغی مراسم رژه برعهده سپاه پاسداران است و یگان‌های ارتش هماهنگی و همکاری را با برادران سپاه در همه زمینه‌ها دارند.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قران کریم با حضور قاریان داخلی و استانی، شرکت فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های کارکنان در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه نظامی و فرهنگی با هدف نمایش دستاوردهای ارتش و آمادگی رزمی در شرایط خاص از دیگربرنامه‌های این هفته است.

عبدی گفت: برگزاری همایش بصیرتی فرماندهان، همایش همسران کارکنان، پیرامون نقش زنان در دفاع مقدس، اعزام فرماندهان به مدارس و مراکز آموزش عالی در راستای تبیین و تشریح نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس و عیادت از بیماران و دیدار با علمای برجسته استان گلستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان در مصلی نمازجمعه، تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان ارتش در استان گلستان، اجرای طرح "میثاق با ولایت" و تجلیل از فرماندهان ممتاز یگان‌ها، تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، سخنرانی روحانیون شاغل در ارتش در منطقه پیرامون روحیه ی معنوی و فرهنگ ایثار شهادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از کتاب از دیگربرنامه‌های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار