در قبال بی توجهی مسئولین به مسائل فرهنگی:

بک جانباز جنگ تحمیلی ظهر امروز شنبه 3 مهر ماه به دلیل برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان تحصن کرد.

تحصن جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام گرگان بخاطر برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس+ تصویر

به گزارش گلستان24، قرار است فردا چهارم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس که یادآور رشادتها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهداست ، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کنسرت برگزار شود .

به همین دلیل جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان و برادر سردار شهید اسفندیار خادملو ، محافظ آیت الله خلخالی و از نیروهای مخلص و مطالبه گر استان گلستان ظهر امروز به دلیل بی توجهی مقامات استانی در گلزار شهدای گمنام گرگان تحصن کرد.

وی از بی توجهی و بی تفاوتی جامعه و دولتمردان و بخصوص متولیان امر به عنوان میراث خواران خون شهدا نسبت به این قبیل اقدامات ضد فرهنگی و فسادهای رنگارنگ رایج شده در جامعه ، رنجیده خاطر و گلایه مند است و برای همین به شهدای گمنام پناه برد تا از این همه غفلت و انجام اقدامات ضد فرهنگی در گرگان گلایه کند .

632

گفته می شود این جانباز جنگ تحمیلی وضعیت جسمی خوبی ندارد و علیرغم اینکه کپسول تنفسی وی همراهش نیست لحظات سختی را سپری می کند . وی از جمله افرادی است که در ماجرای تحصن طلبه سیرجانی تا اخرین لحظات از سیمای عدالت دفاع کرد.

قرار است طلاب و دانشجویان انقلابی نیز با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان و برگزاری زیارت عاشورا اعتراض خود را به این حرکت نشان دهند .

خادملو معتقد است : " کسی مخالف شادی مردم نیست اما اینکه در آستانه ماه محرم و همزمان با دفاع مقدس شاهد چنین اقداماتی هستیم جای تعجب دارد . "

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار