مرد مرموزی در جریان بازجویی های پلیس در رابطه با گم شدن همسرش عنوان می کند که هیچ نقشی در مرگ وی نداشته است و می ترسیده که بدن نیمه جان او را به بیمارستان برساند.

پنهان کردن جسد همسر در چاه 3متری

به گزارش گلستان 24، مرد مرموزی در جریان بازجویی های پلیس در رابطه با گم شدن همسرش عنوان می کند که هیچ نقشی در مرگ وی نداشته است و می ترسیده که بدن نیمه جان او را به بیمارستان برساند.

14آبانماه سال جاری با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که مدت چهار ماه است که از دخترش بنام "مریم" (34 ساله) هیچ اطلاعی ندارد .

مادر فقدانی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "دخترم دو سال است که به عقد فردی بنام سجاد در آمده اما به علت پاره ای از مشکلات ، به مدت 4 ماه است که از او هیچگونه خبری ندارم و این در حالی است که همسر دخترم ( دامادم ) نیز هیچگونه همکاری با بنده ندارد " .

در اولین مرحله ، کارآگاهان به تحقیق از همسر فقدانی بنام سجاد ( متولد 1366 ) پرداخته و او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " حدود دو سال پیش با مریم عقد کرده اما بواسطه برخی مشکلات ، نهایتا روز16خردادماه و به صورت توافقی ، با مراجعه به دفترخانه شماره *** در منطقه کیانشهر از یکدیگر متارکه کردیم و پس از آن هیچ اطلاعی از وی ندارم " . 

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی به خاطر برخی مشکلات خانوادگی و پس از فوت پدر و ازدواج مجدد مادرش ، از همان دوران تمایل داشته تا به تنهایی زندگی کند تا نهایتا ازدواج می نماید اما برابر ادعای سجاد از یکدیگر متارکه کرده و این اتفاق در حالی صورت گرفته بود که بواسطه عدم ارتباط فقدانی با خانواده اش ، آنها نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی داشتند .

در ادامه تحقیقات اموال فقدانی شامل یک دستگاه خودرو 206 و یک ویلادر شهرستان فریدون کنار است شناسایی و مشخص شد که خودرو 206 در اختیار سجاد قرار داشته و خانه ویلایی نیز توسط همین شخص (سجاد ) و با در اختیار داشتن وکالت تام الاختیار از فقدانی فروخته شده بود .

تحقیقات در خصوص تصرف اموال فقدانی از سجاد آغاز شد و او در اظهاراتش عنوان کرد : " مریم مبلغ 130 میلیون تومان به بنده بدهکار بود و به همین دلیل ، خودرو 206 و ویلای فریدونکنار را خودشان به بنده تحویل دادند " .

دستگیری سجاد

کارآگاهان جهت بررسی صحت اظهارات سجاد در خصوص متارکه او از هسمرش ، به دفترخانه اعلام شده از سوی وی مراجعه و مشخص می شود که اصولا چنین دفترخانه ای در منطقه کیانشهر وجود ندارد ! و سجاد نیز بر خلاف ادعای خود مبنی بر متارکه قادر به ارائه هیچگونه مدارک قانونی در خصوص طلاق نبود ؛ ضمن آنکه دفترخانه شماره *** در منطقه مشیریه شناسایی و در بررسی های بعمل آمده در این دفترخانه مشخص می شود که هیچگونه طلاقی بنام فقدانی و همسرش در آنجا ثبت نشده است .

با توجه به دلایل بدست آمده و مشخص شدن کذب بودن تمامی اظهارات همسر فقدانی و از سوی دیگر انتقال و فروش تمامی اموال فقدانی از سوی سجاد ، برابر هماهنگی های بعمل آمده با مقام قضایی سجاد در ساعت 2ظهر 12بهمن ماه در منطقه تهرانپارس – میدان پروین – خیابان 196 شرقی دستگیر و جهت تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود .

هنوز چند ساعتی از انتقال سجاد به اداره یازدهم نگذشته بود که در همان روز وی، در اظهاراتی جدید عنوان داشت : "3خردادماه از مغازه به خانه آمده و دیدم که مریم در خانه افتاده است ؛ از وحشت ، در ساعت 11شب منتظر مانده و پس از آن جسد مریم را سوار ماشین و در روستایی در نزدیکی فیروزکوه خاک کردم " .

سجاد در پاسخ به این سؤال که "چرا همسرتان را به بیمارستان نبردید ؟"  تنها یک کلمه گفت : "ترسیدم" .

با توجه به اظهارات جدید سجاد در خصوص انتقال جسد فقدانی به روستایی در شهرستان فیروزکوه ، کارآگاهان اداره یازدهم به این روستا مراجعه و با راهنمایی همسر فقدانی ، در ساعت 11شب  بقایای یک جسد در عمق 3 متری زمین کشف ، جهت مشخص شدن هویت و دیگر اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد ./تهران پرس

ارسال نظر

  • farnaz
    0

    اوه چ مرموز!!!

آخرین اخبار