مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: در ۶ ماه نخست امسال تاکنون حدود ۴۹ میلیارد تومان به شهرداریهای استان کمک شده است.

 ۴۹۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان گلستان تخصیص یافت

به گزارش گلستان24، محمد حمیدی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید رامیان، اظهار داشت: شهردارانی که حکم شهرداری خود را دریافت می‌کنند در آزمون‌های مهمی شرکت کرده و پس از اینکه تخصص آنها تائید شود، ابلاغ خود را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری تنها نهاد عمومی خدمت‌رسان و غیردولتی است که هزینه‌های جاری خودش را باید تامین کند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان کرد: تعامل بین مدیران شهرستانی و شهری باید وجود داشته باشد و در سال گذشته دولت 106 میلیارد تومان به شهرداری‌ها کمک ‌مالی کرده است.

حمیدی اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال نیز تاکنون حدود 49 میلیارد تومان به شهرداریهای استان کمک شده است.

وی یادآور شد: بودجه شهرداری رامیان در سال‌جاری به 34 میلیارد ریال رسیده که تاکنون 41 درصد آن محقق شده که 8 میلیارد ریال آن کمک دولتی بوده است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری گلستان افزود: در سال‌جاری 300 تن قیر رایگان برای رامیان در نظر گرفته ایم که در 6ماهه اول سال نصف آن تعلق یافته است.

جواد صادقلو فرماندار رامیان هم در این جلسه اظهار داشت: برجام سبب بی‌اعتباری سردمداران دلال، خونخوار و صهیونیستی آمریکا شده و در ایام محرم و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان عالم هستیم و استکبارستیزی را از ابا عبدالله الحسین(ع) یاد گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جهانیان می‌دانند سران نظام در کنار مردم و زیر بیرق ولایت متحدانه در برابر یاوه‌گویی‌های سران آمریکا، صهیونیست و مرتجعین عربی ایستاده‌اند و خم‌ به ابرو نمی‌آورند.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: جهانیان و سردمداران آمریکا بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جزء بدنه اصلی نظام است و با مردم در مسیر آرمان‌های امام و رهبری حرکت می‌کند.

صادقلو گفت: برجام نشان داد که توانستیم کلاه بزرگی بر سر آمریکای مدعی بگذاریم و بتوانیم سیاست نفت در برابر غذا و داروی آنان را باطل کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان یادآور شد: سران کشورهای اروپایی نیز سخنان سخیف ترامپ معلوم‌الحال را محکوم کردند و نشان دادند برجام معاهده‌ای بین‌المللی و غیرقابل انکار و تجدید نظر است و با اجماع جهانی حاصل شده است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار