مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد گلستان خبر داد:

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد گلستان از اختصاص ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان گلستان در سال 96 خبر داد.

اختصاص ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان گلستان

به گزارش گلستان24، به‌نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد گلستان، اسماعیل بشارت‌لو اظهار داشت: بودجه مصوب سال 96  کمیته امداد استان گلستان به ارزش 284 میلیارد تومان در گروه‌های حمایت و سلامت، اشتغال و خودکفایی، امورفرهنگی، توسعه مشارکت‌های مردمی، امور حقوقی و بین الملل و تشکیلات اداری هزینه می‌شود.

بشارت لو افزود: از 100 درصد بودجه تخصیصی 73 درصد به ارزش 206میلیارد و 330 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و اختصاصی مرکز به این استان  و 27 درصد باقی آن  معادل 78 میلیارد و 110 میلیون تومان از محل منابع کمک‌های مردمی استان گلستان تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: منابع تامین اعتبارات استانی مشتمل بر صدقات، زکات(کفارات)، وجوهات امانی و شرعی اعم از کمک‌های مردمی در جشن‌های رمضان، عاطفه‌ها، نیکوکاری، کمک‌های مبتنی بر نیازهای مددجویان است که در کنار اعتبارات دولتی همه برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: 60 درصد بودجه سال جاری در حوزه حمایت و سلامت خانوارها و باقی آن در حوزه‌های اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی، امور حقوقی و بین‌الملل ، مسکن و ساختمان، توسعه مشارکت‌های مردمی و تشکیلات اداری هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار