مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گلستان :

در شش ماهه نخست سال جاری دوهزار و ۹۴۵ پرونده تسهیلات اشتغال و کارگشایی با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۸۰۳ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اعطا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، رجبعلی رمضانپور، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان گلستان با تاکید بر تسهیل پرداخت وام به مددجویان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری دوهزار و ۹۴۵ پرونده تسهیلات اشتغال و کارگشایی با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۸۰۳ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اعطا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

رمضانپور با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی ازجمله اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است افزود: تاکنون ۲۵۷ مورد تسهیلات اشتغال با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان و  دو هزار و ۶۸۸ مورد وام کارگشایی با اعتبار پنج میلیارد و ۸۷۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در ادامه هدف از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض الحسنه در جامعه دانست و گفت: امسال هزار و ۴۸۱ خیر گلستانی، مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان را در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند.

رمضانپور از اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت را تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات مورد نیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و اشتغال زایی دارد.

وی با اشاره به  تخصیص بیش از هفت میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداختی به سه هزار و ۶۶۲ پرونده شش ماهه نخست سال۹۵ ، یادآور شد:  سال گذشته ۲۷۳ مورد تسهیلات اشتغال با اعتبار سه میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان و  سه هزار و ۳۸۹ مورد وام کارگشایی با اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۲۶ میلیون تومان در شش ماهه نخست به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این صندوق هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند با کارت الکترونیکی صندوق از تمامی دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند، افزود: با اتمام توزیع کارت شتاب صندوق امداد ولایت به ۴۵ هزار مددجو، تمامی مددجویان مستمری بگیر سطح استان دارای کارت شتاب شدند، به  همین منظور مستمری مهر ماه امسال مددجویان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت خواهد شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان گلستان یادآور شد: امید است با مشارکت خیران در سپرده گذاری میزان منابع این صندوق‌قرض الحسنه افزایش یابد تا زمینه ی بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی خانوارها بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار