مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس در گلستان:

مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار نفر زائر اولی به مشهدمقدس اعزام شدند و تا پایان سال نیز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر دیگر اعزام خواهند شد که در مجموع تا پایان سال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اعزام خواهند شد.

بیش از ۳ هزار زائر اولی از استان گلستان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام سید علی طاهری, صبح امروز در حاشیه اعزام زائر اولی‌ها در جمع خبرنگاران گنبدکاووس اظهار داشت: به صورت میانگین هر هفته, زائر اولی به صورت یک یا 2 کاروان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و امروز نیز 84 نفر زائر اولی از استان گلستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این افراد به مدت 3 روز و با هزینه آستان قدس و تدبیر ارزشمند حجت الاسلام رئیسی به مشهد اعزام می‌شوند و از برنامه‌های فرهنگی آستان قدس بهره خواهند برد.

مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس در استان گلستان با بیان اینکه از 84 نفر اعزام شونده, 44 نفر از شهرستان آزادشهر و 46 نفر از شهرستان گنبدکاووس و گرگان هستند که برای نخستین بار و یا حداقل 5 سال گذشته به مشهد اعزام نشدند، افزود: با همکاری و همراهی دفتر نمایندگی آستان قدس گلستان و همچنین همکاری دفاتر شهرستانی, افرادی که در استان گلستان تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشدند, شناسایی و به نوبت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: افرادی که بالای 40 سال سن داشته و به علت محرومیت نتوانسته باشند به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوند و یا در طی 10 سال اخیر به مشهد مقدس نرفتند به عنوان زائر اولی اعزام می‌شود.

طاهری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار نفر زائر اولی به مشهدمقدس اعزام شدند و تا پایان سال نیز  یک‌هزار و 500 نفر دیگر اعزام خواهند شد که در مجموع تا پایان سال 3 هزار و 500 نفر اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار