به همت آستان قدس رضوی

روز یکشنبه 16 مهرماه جاری 91 زائر از قشر محروم استان گلستان در قالب دو کاروان از شهرستان‌های کردکوی و سرخنکلاته از شهرستان گرگان به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

استان گلستان هفته‌ای دو بار به مشهد مقدس اعزام دارد

به گزارش گلستان 24؛محمد تمسکنی‌زاهدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: روز یکشنبه 16 مهرماه جاری 91 زائر از قشر محروم استان گلستان از شهر‌های کردکوی و سرخنکلاته در قالب دو دستگاه اتوبوس به شهر مشهد سفر کردند.

وی تصریح کرد: یک کاروان از شهر سرخنکلاته در قالب 45 نفر و یک کاروان از شهر کردکوی در قالب 46 نفر در روز یکشنبه 16 مهرماه جاری ساعت 18 عصر در قالب دو دستگاه اتوبوس از شهرستان گرگان به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

مدیر راهنمای کاروان گفت: آستان قدس‌رضوی بعد از اینکه تولیت آن از سوی مقام معظم رهبری به حجت‌الاسلام رئیسی محول شد یک دگرگونی خاصی در نحوه اداره آستان قدس به وجود آمد.

تمسکنی‌زاهدی ابراز کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که حجت‌الاسلام رئیسی اجرا می‌کنند شناسایی افراد مستضعف و محروم است که علاقمند به امامت و ولایت هستند که به دلیل کمبود مالی و بی‌بضاعتی نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند شناسایی شدند و به این مکان مقدس دعوت می‌شوند.

وی افزود: نمایندگی‌های آستان قدس رضوی یک ماموریتی دارند  که افراد بی‌بضاعت و محروم را در سراسر کشور شناسایی کنند و با هزینه آستان قدس به مدت سه شبانه‌روز به مشهد مقدس دعوت کنند.

مدیر راهنمای کاروان خاطرنشان کرد: این طرح یکی از کارهای بزرگ و بی‌بدیلی است که توسط آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد و عدالت به خوبی اجرا می‌شود و ثروت و درآمد آستان قدس رضوی بین اقشار مختلف مردم به صورت عادلانه توزیع می‌شود.

تمسکنی‌زاهدی بیان کرد: در نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها، افراد بی‌بضاعت شناسایی می‌شوند و به آنها خانه می‌دهند و سایر کمک‌های پزشکی و درمانی برای این افراد درنظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: طرح اعزام افراد بی‌بضاعت به مشهد مقدس یک کار بزرگ فرهنگی است و بسیار ارزشمند است و این طرح در سراسر کشور اجرایی می‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

تمسکنی زاهدی خاطرنشان کرد: استان گلستان هفته‌ای دو بار به مشهد مقدس اعزام دارد و افراد بی‌بضاعت را شنایی کرده و به این سفر معنوی دعوت می‌کند.

مدیر راهنمای کاروان ادامه داد: مبلغ 60 هزار تومان برای بیمه و کرایه اتوبوس از زائرین گرفته می‌شود و ما بقی هزینه‌ها از سوی آستان قدس پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار