یادداشت محسن رایجی :

اربعین امسال جدا از تجدید بیعت مجدد با سید الشهد و اثر قطعی آن در مقوله فرج، یک رزم مقدمات لشکر بیست میلیونی صاحب الزمان نیز خواهد بود.لشکری که فرمانده آن نائب امام است.

اربعین رزمایش لشکر بیست میلیونی صاحب الزمان

به گزارش گلستان24؛ محسن رایجی فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان طی یادداشتی به مناسبت اربعین حسینی نوشت : فلسفه حرکت سیدالشهدا علیه السلام مبارزه با ظلم بود که فرمود: «من رأی سلطاناً جائراً...». امروز جهان اسلام در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مواجه خود با مستکبرین و حاکمان جور است.

بی شک اربعین حسینی خون تازه‌ای برای مبارزه با مستکبران عالم و دست‌نشانده‌های آن‌ها در رگ‌های پیکره اسلام وارد می‌کند. اعتقاد ما این است که سیل خروشان اربعین حسینی بنیان‌های ظلم و جور را بَر می‌کَند.

دوباره نسیم اربعین در کوچه و خیابان شهر و دیارمان در حال وزیدن است و دوباره اصحاب حق در حال تهیه توشه سفر عشقند برای پیوستن به اصحاب سیدالشهدا گویی تاریخ به 1400سال قبل بازگشته است و این جماعت عاشق از هزاران کیلومتر دورتر برای لبیک به ندای «هل من ناصر» امامشان با پای دل به سمت حرمش می‌روند، حرمی که قرار است زمینه ظهور فرزندش مهدی صاحب الزمان(عج) را فراهم کند و قطعاً هرچه این تجدید بیعت ها با شکوه تر باشد واسطه‌ای قوی‌تر خواهد بود برای تعجیل در امر فرج حضرتش خواهد بود. 

اربعین امسال جدا از تجدید بیعت مجدد با سید الشهد و اثر قطعی آن در مقوله فرج، یک رزم مقدمات لشکر بیست میلیونی صاحب الزمان نیز خواهد بود.لشکری که فرمانده آن نائب امام است، لشکری که ایران به عنوان هسته مرکزی باید ستادی تشکیل دهد همچون ستاد جنگ که هلی‌بُرن نیرو کند، پشتیبانی کند و درگیر شود اما نه درگیری فیزیکی بلکه قلوب را باهم گره بزند و درگیر کند.

در این لشکر سربازان جبهه حق باید کوله‌ها و پوتین‌ها را آماده کنند، سربند و پرچم‌ها را بردارند و قبل از رفتن غسل شهادت کنند و با رمز یا زهرا(س) سختی‌های مسیر را تحمل کنند و هر روز چالاک تر و آماده تر شوند برای نبرد نهایی میان جبهه حق و باطل، نبردی که بر خلاف نظر عده ای ساده لوح غیر قابل گریز است.

اربعین امسال فرصتی است تا پس از دلاوریهای شهدای مظلوم یمن،  فلسطین،  بحرین، لبنان، سوریه، عراق و ایران نهضت جهانی مقاومت هر چه منسجم‌تر و هماهنگ‌تر یَد واحده را تشکیل دهند تا انشاالله در وقت خودش تحت امر نائب امام زمان(عج) مسیرشان از سمت کربلا به سمت مسجد الاقصی و بقیع تغییر پیدا کند و داد دل همه مظلومان جهان را از این جرثومه های فساد بستانند.

خلاصه کلام آن‌که اربعین امسال یکبار دیگر عزت به پاسپورت ایرانی بازخواهد گشت، پاسپورتی که با مُهر توفیق زیارت ارباب مسیر عزت را خواهد پیمود و قطعاً این تنها راه عزت است که قیام ما با آن شروع شده ادامه یافته و انشاله به دست صاحبش خواهد رسید.

به قول سردار شهید حسن تهرانی مقدم کسی که بر روی سنگ قبرش نوشته است اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند.

ما چون حسین (ع) به این مسیر وارد شدیم و چون حسین(ع) نیز به شهادت خواهیم رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار