محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران که برای کمک به نیروهای امدادرسان به مناطق زلزله زده غرب کشور سفر کرده است از گروه های جهادی برای حضور در این مناطق دعوت کرد.

عکس/ پست اینستاگرامی جدید قالیباف از مناطق زلزله زده
به گزارش گلستان24؛محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران در دومین روز حضورش در مناطق زلزله زده غرب کشور  با انتشار پستی در اینستاگرام از گروه های  مردمی و جهادی برای حضور در این مناطق دعوت کرد.
 
وی در این رابطه نوشت: در دو روز گذشته از چندین روستا و شهر زلزله دیده سرپل‌ذهاب بازدید کردم و از نزدیک در جریان دردها و مصائب این مردم مظلوم قرار گرفتم. سختی‌های مردم این منطقه از دوران جنگ شروع شده و امروز به خاطر زلزله روزهای سخت‌تری را می‌گذرانند. مردم از این به بعد نیازهای فوری و ضروری دارند که باید با تلاش کامل پیگیری شود و با توجه به افزایش سرما و برودت هوا حتما نیاز است مانند دوره امداد و نجات به شکل ضربتی در حوزه اسکان مردم وارد شویم. در این راه از گروه‌های مردمیِ عمرانی و اجتماعی دعوت می‌کنم با فعالیت جهادی بازوی ملت قهرمان ایران در این راه باشند. این کمک‌ها چه در تهیه کانکس، چادرهای بومی و مسکن دائم می‌تواند یاری‌بخش باشد. در این روزها همه می‌توانیم در دل مردم دانه امید بکاریم.

قالیباف

/دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار