مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از مردم استان گلستان بیش از ۱۲ کانتنر کمک جمع‌آوری و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

۱۲ کانتینر کمک‌های مردم استان گلستان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

به گزارش گلستان24؛ حسین احمدی ظهر امروز در حاشیه ارسال کمک‌‌های مردمی به کرمانشاه اظهار داشت:  روز بعد از زلزله نخستین محموله جمعیت هلال احمر گلستان به مناطق غرب کشور ارسال شد و تیم مدیریتی هلال احمر گلستان نیز مدیریت ستاد فرودگاه کرمانشاه را برعهده گرفت و در کنار آن امر جمع‌آوری کمک‌ها را انجام داد.

وی افزود: 12 کانتینر تاکنون از استان گلستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده که روزانه حدود 2 تا 3 کامیون ارسال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در این کامیون‌ها اقلام متنوعی مانند چادر، کنسرو و وسایل گرمایشی، حدود 125 هزار آب معدنی بزرگ، 72 هزار آب معدنی کوچک، 510 چادر، 4 هزار تخته پتو، اقلام بهداشتی و 4 هزار عدد وسایل گرمایشی ارسال شده است.

احمدی تاکید کرد: کمک‌های خوبی از طرف مردم و دستگاه‌های اجرایی استان شده و علاوه بر کمک‌های غیرنقدی در کمک‌های نقدی هم اقدام‌های خوبی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به عمق حادثه و درگیری مناطق زیادی از استان کرمانشاه در این حادثه خاطرنشان کرد: باید شرایط را برای ساخت این مناطق فراهم کنیم و شماره حساب 99999  جمعیت هلال احمر استان هم آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار