فتنه گران با دولت اعتدال سرشاخ شده اند؛

استاندار گلستان به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای تامین استان به فتنه انگیزان مجال جولان ندهد و با حفظ آرامش و ثبات موجود در دانشگاه ها و کمک در جهت تقویت آنها، اجازه آلودگی محیط های علمی و آموزشی استان را ندهد تا مسیر رشد و تعالی و آبادانی استان دچار خدشه نگردد.

رئیس شورای تامین استان به فتنه انگیزان مجال جولان در گلستان ندهد/ گلستان به اندازه کافی عقب ماندگی دارد !

بعد از پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تعیین اعضای کابینه و کاهش چشمگیر وزن اصلاح طلبان نسبت به دولت قبل، اختلاف جدی ای بین اعتدالیون و طیف تجدیدنظر طلب اصلاح طلبان بوجود آمد.

به گزارش گلستان 24، این اختلاف بطور خاص در تعیین وزیر علوم و توقف معرفی آن تا چند وقت پیش از چالش های جدی بین دولت اعتدال و این طیف از اصلاح طلبان بود تا جایی که با وجود تهدیدات و خط و نشان کشیدن آنان، رئیس جمهور گزینه اعتدالی را برای هدایت علمی و فرهنگی دانشگاه ها بدور از فضای سیاست زدگی معرفی و رای اعتماد را کسب نمود.

تحرکات ضد امنیتی

در همین مدت نیز اتفاقات دیگری در حوزه دانشگاه های کشور با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت انقلابی دکتر ولایتی رئیس هیات امنا این دانشگاه در حال رقم خوردن است که جا دارد از آن به انقلاب فرهنگی دوم یاد نمود.

جریان شناسی و تبار شناسی هجمه ها و تخریب ها علیه دکتر ولایتی بخوبی نشان می دهد که سازمان دهندگان این خط تخریبی همان طیف تجدیدنظر طلب اصلاح طلبان است که در چند ماه اخیر بر دکتر روحانی فشار مضاعفی وارد و در صدد تحمیل یک گزینه افراطی به وی بودند.

موضوع به همین جا ختم نمی شد و این طیف شکست بی سابقه ای در کسب کرسی های استانداری های کشور از جمله استان گلستان خوردند و حال که تغییر روسای دانشگاه های همسوی با خود را در دستور کار دیده اند، خویش را مغبون تر از گذشته، آن هم در دانشگاه ها می بینند.

هفته گذشته و در آستانه سالروز ۱۶ آذر ۱۳۹۶ و در فضای پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، نشریه خط حزب الله وابسته به دفتر رهبری با بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ماه رمضان دانشجویان با معظم له، از ماموریت جدید در فضای نبرد اندیشه ها در دانشگاه ها پرده برداری کرد و آن " تلاش همه جانبه برای غلبه گفتمان انقلاب در دانشگاه ها از وظایف تشکل های دانشجویی است " بود.

ایشان در آخرین دیدار دانشجویی تاکید نمودند :

« شنفتم این را که بعضی‌ها می‌گویند که « آقا، دیگر در دانشگاه نمی‌شود کاری کرد » ؛ نه آقا، در دانشگاه خیلی می‌شود کار کرد، اتّفاقاً در دانشگاه باید کار کرد. چه کسی باید در دانشگاه کار بکند ؟ شما. »

حال در چنین فضایی، شهر گرگان که در فتنه ۸۸ شاهد تحرکات ضد امنیتی از سوی همین طیف تجدید نظر طلب و بعضی فرقه های ضاله و انحرافی همچون بهائیان و انجمن حجتیه بود میزبان دو تن از چهره های میدانی استانی و کشوری فتنه۸۸ آن هم خارج از سالروز ۱۶ آذر و در دو دانشگاه فرهنگیان و گلستان که روسای آنان از عناصر تندرو و تجدیدنظر طلب اصلاحات هستند شده اند.

تحلیل میدانی و ارزیابی های اطلاعاتی کاملا نشان می دهد که این تحرکات کاملا تشکیلاتی و با یک برنامه ریزی حساب شده جهت تحت الشعاع قرار دادن رویکرد اعتدالی دولت دوازدهم در دانشگاه ها و بعبارتی سرشاخ شدن با دولت است.

همچنین قرائن نشان می دهد همچون پروژه های گذشته، آنان در صدد تعمیم و شیوع سراسری آن به سایر دانشگاه ها جهت منفعل و آچمز کردن وزرات علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تغییر روسای دانشگاه ها هستند.

به نظر می رسد استاندار گلستان به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای تامین استان به فتنه انگیزان مجال جولان ندهد و با حفظ آرامش و ثبات موجود در دانشگاه ها و کمک در جهت تقویت آنها، اجازه آلودگی محیط های علمی و آموزشی استان را ندهد تا مسیر رشد و تعالی و آبادانی استان دچار خدشه نگردد زیرا که گلستان و دانشگاه هایش به اندازه کافی عقب ماندگی دارند!

به قلم فرامرز گلستانی

انتهای پیام/


منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار