براساس مصاحبه جامع و مفصل پایگاه عدالت خواهان گلستان با مسئول انصارحزب ا...استان گلستان که دقایقی پیش صورت گرفت . ایشان بیانیه ی اخیر را که به نقل از روابط عمومی انصارحزب ا... گلستان از سوی یکی از سایت های استان انتشار یافت را به شدت تکذیب نمودند

خبر فوری / تکذبیه انصارحزب الله گرگان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام  حسن زاده مسئول انصارحزب ا... گلستان در گفتگو با عدالت خواهان گلستان گفت : در چند روز اخیر بیانیه ای با مضمون موضع گیری انصار حزب ا... گرگان در خصوص برگزاری مراسم یادبود جان باختگان حادثه پاک 40 در یکی از سایت های استانی منتشر شده است که هرگونه انتساب این بیانه به انصارحزب ا... گرگان را شدیدا تکذیب نمودند .

ایشان همچنین اظهارداشتند تمام بیانه های  انصار حزب ا... با سربرگ و مهر صادر میشود

وی اظهار داشت به  نظر میرسدصدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گرگان ، شیطنت جدید مدعیان اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت در تحقق وعده ها و شعارهای حل مشکلات معیشتی مردم باشد .چون این جریان، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجالهای سیاسی و مظلوم نمایی میداند

  مسئول انصارحزب ا...استان گلستان گفت :عملکرد انصار حزب الله گلستان نشان از این واقعیت دارد که عقد اخوت با هیچ جریان و گروه سیاسی نبسته و از مسئولینی که تخلفی مرتکب شوند بر اساس فریضه واجب امربه معروف و مبتنی بر شرایط و مراتب فقهی آن تذکر میدهد. انتقاد از روسای قوا و وزرا و حتی مسئولین امنیتی در موارد خاص نشان از این رویه شفاف  وقاطعانه است .اما نکته حائز اهمیت اینکه همه این بیانیه ها با سربرگ و شماره و مهر رسمی روابط عمومی این تشکل منتشر و در وبلاگ و سایت رسمی انصار حزب الله نیز انعکاس می یافته است.

وی در ادامه اظهار داشت :به نظر میرسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گرگان ، شیطنت جدید مدعیان دروغین اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت به اصطلاح راستگویان در تحقق وعده های انتخاباتی بویژه شعار حل مشکلات معیشتی مردم باشد.چون این جریان ، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجالهای سیاسی و مظلوم نمایی میداند واین این رویه مغایر با شعار سال مبنب بر همدلی و همزبانی با مردم است.

شایسته است  حامیان گفتمان سازش و تحقیر ،بجای همدلی و همزبانی با شیطان بزرگ و خوشحالی در گرفتن عکس یادگاری با خانم اشتون و اقای کری و اعلام فتح الفتوح بودن مذاکره با دشمنان ملت ، وعده های انتخاباتی اقای روحانی را مرور نمایند.

البته جای تاسف اینکه مراسم سالگرد نمایندگان فقید استان گلستان به بستری برای جولان جریان سیاسی معلوم الحالی در گلستان تبدیل شده که همه ساله با سوء استفاده از بیت المال تمام اهتمامش تطیر سران فتنه و حامیان آنها در گلستان است.

یکی دیگر از سواستفاده ها از این مراسم نیز برگزار ی میتینگ سیاسی برای کسانی است که وزن سیاسی و عقبه مردمی ندارند اما در این مراسم به دنبال گدایی رای هستند. در دروغ و نفاقشان هم همین بس که در طول سال هیچ خبری از خانواده های بازماندگان عزیزان فقید هواپیمای یاک 40 نمیگیرند./عدالت خواهان

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    چه سایت هایی پیدا می شوند که برای فریب دادن مردم هر خبری رو به دیگران نسبت میدن
    ممنون از گلستان24 بابت روشنگری

  • ناشناس
    0

    انصار حزب الله گلستان نشان از این واقعیت دارد که عقد اخوت با هیچ جریان و گروه سیاسی نبسته

    لطفا عوام فریبی نکنید مردم میفهمند

آخرین اخبار