اعزام بانوان گمیشانی به مناطق جنوبی کشور

فرماندارگمیشان گفت: مناطق عملیاتی جنوب فقط یک تکه خاک نیست، جایی است که خون پاکترین انسانها در دفاع از وطن اهدا شده است.

بانوان اهل سنت از انگیزه سفر به سرزمین نور می گویند + تصاویر

به گزارش گلستان 24، صبح امروز دو اتوبوس از بانوان بسیجی به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند،هنگام اعزام شدن فرماندار شهرستان و بقیه مسئولین نیز حضور داشتند.

قبل از اعزام امانگلدی ضمیر ضمن تبریک سال نوکه سال دولت،ملت،همدلی و همزبانی است بیان کرد:مناطق عملیاتی جنوب فقط یک تکه خاک نیست،جاییست که خون پاکترین انسانها دردفاع از وطن اهدا شده است،که یادآور رشادتهای عزیزان ماست.

وی در پایان به زائران گمیشانی توصیه کرد:که از فضای معنوی سفر حداکثربهره را ببرندو به عنوان نماینده شایسته شهرستان در آن مناطق باشند.

گفتگویی کوتاه با زائران نوروزی راهیان نور گمیشان داشتیم که در این قسمت می خوانید.

قبل از حرکت کاروان زیارتی راهیان نور گمیشان به میان بانوان اهل سنت گمیشان آمدیم تا از حس و حال سفرشان بدانیم .

2223

پریسا کمی نوجوان  گمیشانی گفت: می رم تا از نزدیک به شهدا سلام دهم و برای سلامتی همه خصوصا رهبر انقلاب و پدر و مادرم دعا کنم

2224

ماهم قرنجیک گفت: این دومین بار است که عازم این سفر می شوم  من هم نذر کردم دوباره بیایم و هم دوست داشتم بار دیگر آرامش آنجا را تجربه کنم 

ماهم ادامه داد: دوسال پیش که همراه دخترم به سفر راهیان نور رفتم در آنجا متوجه شدم که دوباره باردار هستم و نذر کردم فرزندم سالم باشد بار دیگر با فرزندانم بیایم و این بار با پسر دوساله و دخترم راهی شدم و خیلی خوشحالم .

2225

صفورا کلته هم به جمع ما اضافه شد و گفت می روم تا چند روزی در کنار شهدا باشم و از جایی که می دانم بسیار با برکت و معنوی است دعا کنم من بار اولی است که عازم می شوم و به همین دلیل شوق زیادی دارم.

 rahiannor01

rahiannor02

rahiannor03

rahiannor04

rahiannor05

rahiannor06

rahiannor07

rahiannor08

rahiannor09

rahiannor10

rahiannor11

rahiannor12

انتهای پیام/ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار