استاندار گلستان گفت: من در خصوص دستورات رئیس محترم جمهور مبنی بر پیگیری مشکلات روستاهای درمسیر ریل به ویژه این روستا حساس هستم و با حساسیت پیگیر حل مشکلات خواهم بود.

صادقلو: با حساسیت پیگیر حل مشکلات روستای دوگونچی خواهم بود

پس از بازدید سرزده رئیس جمهور از روستای دوگونچی آق قلا و دستور به استاندار گلستان در خصوص بررسی مشکلات این روستا، صادقلو، استاندار گلستان به همراه برخی از مسئولین استانی و شهرستانی از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی کردند.

به گزارش گلستان 24، صادقلو در این بازدید ضمن تشکر از مردم این روستا در استقبال از رئیس جمهور دولت تدبیر و امید گفت : آنچه شما در بازدید سرزده رئیس جمهور از روستای دونگوچی آق قلا رقم زدید، دقیقا نشانه شخصیت بزرگ شما بود در صحنه و در میدان عمل نشان دادید. دیدار با مردم روستای دوگونچی خاطره بسیار ماندگار و زیبایی برای رئیس محترم جمهور بود و ایشان از منزلت،شخصیت و بزرگی که شما نشان دادید به وجد آمدند.

استاندار گلستان ادامه داد : بدانید که خدمت گذاران دل بی قراری برای خدمت گزاری برای شما ملت بزرگ و شریف دارند ملتی که با وجود مشکلات عدیده هوشیاری و هوشمندی خود را در سفر کاروان تدبیر و امید نشان دادید و زبانزد شدید.

صادقلو با اشاره به برخی از طرح ها که در منطقه ترکمن صحرا اجرا شده و باعث پیشرفت این منطقه خواهد شد اشاره کرد و افزود : طرح اجرایی منطقه نمونه گردشگری جزیره آشوراده و منطقه آزاد اینچه برون بهمراه زهکشی 280 هزار هکتار که در مرحله اول 21 هزار هکتار آن اجرایی خواهد شد.

استاندار دولت تدبیر و امید در گلستان خاطر نشان کرد : من در خصوص دستورات رئیس محترم جمهور مبنی بر پیگیری مشکلات روستاهای درمسیر ریل به ویژه این روستا حساس هستم و با حساسیت پیگیر حل مشکلات خواهم بود و آنچه که قبلا صورتجلسه شده است را به جد پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد : در این خصوص نیز تاکنون 13 آیتم از تعهدات صورتجلسه قرارگاه انجام شده است و اجرای کردن 4 آیتم نیز برای حل مشکلات این روستا در مرحله پیگیری است.

صادقلو در پایان گفت : اجرای 4 طرح از جمله بهسازی و آسفالت راه ارتباطی روستا با مزارع و جابجایی ریل جهت انجام زیرگذر و خاک ریزی مجدد و احداث زیرگذر با دهانه 5 متر در جاده منتهی به مزارع نیز با نظر دهیاری انجام خواهد شد.

حل مشکلات ناشی از احداث ریل راه آهن از انتظارات مردم روستای دوگونچی است

فرماندار شهرستان آق قلا در جلسه بررسی مشکلات روستای دوگونچی که با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان برگزار شد ضمن تشکر از ایشان در خصوص پیگیری مشکلات روستای دوگونچی عنوان داشتند: مردم روستای دوگونچی به لحاظ احداث راه آهن دچار مشکلاتی شدند ولی آن نکته ای که قابل اهمیت است این بود که اهالی روستای دوگونچی ثابت کردند ملت بزرگی هستند و مطالبات خودشان را نه با اعتراض و خشونت بلکه از راه های قانونی و منطقی پیگیری کردند و هیچ دغدغه ای را برای مسئولین شهرستانی و استانی رقم نزدند که به نوبه خودم از مردم این روستا تشکر می کنم .

الیاس هیوه چی افزود: مردم این روستا آنقدر بزرگ منش بودند که در هنگام توقف قطار حامل ریاست محترم جمهور پس از ساعت ها انتظار ، شادمانی و شعف خود را به عینه نشان دادند و حتی مشکلات شان را نیز فراموش کرده بودند .

وی افزود: مردم انتظار دارند از این بن بستی که به لحاظ احداث خط ریل راه آهن برای روستا ایجاد شده رهایی پیدا کنند و از دولت تدبیر و امید می خواهند که تدبیرمناسبی را اعمال کنند تا این مشکلات حل شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار