مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به امکانات فراهم شده برای افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان گلستان گفت: از مسافران ورودی به استان گلستان در مبادی مختلف استان گلستان استقبال و تجلیل شد.

افزایش ضریب ماندگاری مسافران نوروزی در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، ابراهیم کریمی در مراسم تجلیل از مسافران ورودی به استان گلستان اظهار داشت: براساس گزارش‌های رسیده در میزان مسافرن وردی به نسبت سال گذشته روند کاهش را شاهدیم که پیش‌بینی می‌شود از روز دوم فروردین این روند افزایشی شود.

وی افزود: تردد شمارهای استان گلستان تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تردد را در استان گلستان ثبت کرده‌اند که بیشترین میزان در علی‌آبادکتول بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت تصریح کرد: با شرایط فراهم شده در استان گلستان مانند نمایشگاه‌هایی که در استان افتتاح می‌شوند امیدواریم تا جذب مسافر و گردشگر در استان هر چه بیشتر شود.

کریمی افزود: در استان گلستان ۸ موزه داریم که بازدید و استقبال از آنها روند رو به رشد دارد و در آنها فرهنگ اقوام و تاریخ استان را به نمایش گذاشته‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: امکانات تفریحی و رفاهی کافی برای استقبال از مهمانان نوروزی در استان گلستان وجود دارد.

علی اصغر طهماسبی اظهار داشت: امسال ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با تلاش کار خود را پیگیری می‌کند.

وی افزود: در این ستاد ۱۲ کمیته متشکل از ۲۰ دستگاه اجرایی فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا  با همنوایی برای مسافران ورودی به استان گلستان سفری خوش را ایجاد کنند.

به گفته وی، در استان گلستان ظرفیت‌های فراوانی داریم که می‌توانند به جذب و نگهداشت مسافر کمک کنند.

طهماسبی افزود: نمایشگاه‌های صنایع دستی که امروز شاهد افتتاح آنها بودیم یکی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان گلستان در این بخش است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار