واژگونی لیفان در گنبد - اینچه برون؛

از عصر روز سه شنبه 4 فروردین الی ظهر چهارشنبه، 5 فروردین 1394 تعدادی از هموطنان و مسافرین نوروزی در استان گلستان دچار حادثه شدند.

طی حوادث 24 ساعت گذشته در استان گلستان 21 نفر زخمی شدند

به گزارش گلستان 24، نخستین حادثه روی داده در استان گلستان در ساعت 17:50 دقیقه روز سه شنبه 4 فروردین، در شهرستان رامیان روی داده است که در این حادثه یک چتر باز پاراگرایدر دچار حادثه شده و سقوط می کند.

این حادثه در پایگاه شش آب به سمت شاهرود روی داده است.

دومین حادثه نیز در ساعت 18:45 دقیقه روز سه شنبه در محور گنبد به اینچه برون روی داده است که در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری لیفان واژگون می شود که در این واژگونی 5 نفر از سرنشینان لیفان نیز زخمی می شوند. این حادثه در روستای چپر قویمه روی داده است.

سومین حادثه روی داده 24 ساعت گذشته در ساعت 22:04 روی داده است که این حادثه در محور نهارخوران به زیارت(پل سید مسعود) روی داده است که در خلال این حادثه یک دستگاه خودروی سواری مزدا3 با یک دستگاه پژو 206 برخورد کرده که در جریان این حادثه 6 نفراز سرنشینان این دو خودرو زخمی می شوند.

چهارمین حادثه روی داده نیز در ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته در محور مینودشت به گالیکش( رو به روی پمپ بنزین آدینه ) روی داده است که در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه پراید برخورد داشته که در جریان این حادثه 6 نفر از سرنشینان این خودروها  زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ما، پنجمین حادثه در ساعت 7:25 دقیقه صبح امروز در محورگالیکش به تنگراه( روستای ترنجلی ) روی داده است که در خلال این حادثه 3 نفر از سرنشینان این دو خودرو زخمی گردیدند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار