جایگاه اختصاصی “آتابای” شهرستان گنبد با ظرفیت ذخیره سازی ۱۵۰ هزار لیتر، ۳ سکو ،۷ تلمبه و ۱۸ نازل عرضه بنزین سوپر و معمولی ،امکان سوخت رسانی به بیش از ۴۵۰۰ خودرو را در طول شبانه روز دارد.

افتتاح جایگاه عرضه سوخت مایع گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24،  امیر بنی‌کریمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح جایگاه عرضه سوخت مایع گنبدکاووس اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ جایگاه سوخت جدید در استان گلستان در دست ساخت است که به مرور زمان تا نیمه نخست سال ۹۴ افتتاح می‌شوند.

وی افزود: جایگاه سوخت گنبدکاووس، شصت و چهارمین جایگاه عرضه سوخت مایع در استان گلستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان تصریح کرد: در سه سال اخیر ۲۲ باب نقطه عرضه و جایگاه سوخت مایع و CNG در مناطق مختلف استان گلستان به بهره‌برداری رسیده که از این نظر توسعه خوبی داشته‌ایم و امیدواریم با اقدامات انجام شده و مصوبات اخیر شورای اقتصاد ،حضور بخش خصوصی را فعال و موثرتر از گذشته در توسعه مجاری عرضه به خصوص در بخش CNG شاهد باشیم.

بنی‌کریمی گفت: جایگاه اختصاصی “آتابای” شهرستان گنبد با ظرفیت ذخیره سازی ۱۵۰ هزار لیتر، ۳ سکو ،۷ تلمبه و ۱۸ نازل عرضه بنزین سوپر و معمولی ،امکان سوخت رسانی به بیش از ۴۵۰۰ خودرو را در طول شبانه روز دارد.

وی افزود: جایگاه آتابای یک هزار و پانصد متر مربع مساحت دارد و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان اشتغالزایی برای ۹ نفر را فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان گفت:نخستین جایگاه CNG شهرستان مراوه تپه و شصت و چهارمین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده(CNG) استان گلستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

بنی کریمی افزود: ظرفیت کمپرسور این جایگاه یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ساعت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان اظهار داشت: با راه‌اندازی جایگاه‌های سی ان جی در سطح  استان گلستان، ظرفیت عرضه این سوخت پاک  به ۷۴ هزار مترمکعب بر ساعت و تعداد نازل‌ها به ۲۹۴ عدد رسیده است./سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار