استاندار گلستان بااشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، دولتی ها را مخاطب اصلی این پیام بیان کرد و گفت: خدمت مهربانانه به مردم تنها راه افزایش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

استاندارگلستان: خدمت مهربانانه، همدلی و همزبانی را افزایش می دهد

به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 94، مهمترین شاخصه همزبانی را دفاع مردم از دولت دانست و اظهار داشت: مردم بایستی از اقدامات دولت احساس خدمت و نتیجه نمایند.

وی بااشاره به نشست لوزان و اینکه بیانیه مطبوعاتی آن موجب خوشحالی مردم شد، اضافه کرد: مردم حاصل 16 ماه تلاش دولت و تیم مذاکره کننده را درسایه منویات مقام معظم رهبری دیدند و بسیار خوشحال شدند.

صادقلو، اضافه کرد: در این مذاکرات کشور ایران در مقابل عصاره قدرت های جهان ایستاد و نتیجه برد - برد بدست آورد و ماهیت مذاکرات دراین سطح نیز باید اینگونه باشد و اینکه فکر کنیم کشورهای مقابل نباید منافع و بردی بدست آورند، اشتباه است.

وی همچنین با تبیین چهار کلمه اساسی نامگذاری امسال، واژه ملت راجوهره حرکتی حکومت در معنای عام و دولت در معنای خاص آن دانست و تصریح کرد: ملت پشتوانه دولت است و خدمت به مردم نیز یک اصل مهم دینی و حکومتی بوده که باید به نحو احسن به آن عمل شود.

استاندار گلستان یادآور شد: هرگونه خدمت به مردم باید مهربانانه باشد زیرا مردم به عملکرد و رفتار مسوولان توجه دارند و اگر مطابق با آموزه های دینی و اصول حکومتی باشد، قطعا حمایت و پشتیبانی مردم را به همراه خواهد داشت.

صادقلو با تاکید برضرورت ایجاد درک متقابل بین دولت و ملت، افزود: مسوولان نباید خود را قیم مردم بدانند و رفتار نامهربانانه به دین اسلام و نظام اسلامی ضربه می زند.

وی بابیان اینکه همدلی در درون دولت سبب ایجاد همزبانی در ملت می شود، ازهمه مردم و مسوولان استان خواست در تحقق عملی نامگذاری امسال بویژه رعایت اخلاق درحوزه انتخابات پایان سال 94 تلاش نمایند. 

استاندار گلستان همچنین بر تلاش بیشتر مسوولان استانی درجذب منابع ملی و تولید منابع، برون سپاری کارها، فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران و نیز پیگیری تحقق مصوبات سفر دولت، ریسک پذیری (خطرپذیری) درمدیریت ها، توجه به مدیریت دانش محور و تقویت شرکت های دانش بنیان و تبدیل بندهای مختلف اسناد جامع استان درحوزه های گوناگون به شاخص های توسعه ای و کمی تاکید کرد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل، فرمانداران و برخی مدیران شهرستانی گلستان حضور داشتند. 
ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار