وی در ادامه با بیان این که استاندار وقت خود را در مسائل جزیی استان هدر ندهد، گفت: استاندار در مسائل کلی و اولویت دار استان در بخش هایی مانند صنعت، گردشگری و کشاورزی وقت بیشتری بگذارد و همه مسئولان امر نیز در این مساله به استاندار کمک کنند.

استاندار گلستان به مسائل کلان و اولویت دار استان توجه کند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: استاندار گلستان به مسائل کلان و اولویت دار استان توجه کند.

به گزارش گلستان 24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در اولین جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری گلستان تشکیل شد بیان کرد: در این مذاکرات هسته ای سربازان سختکوش تیم مذاکره کننده تحت حمایت های رهبری و تقویت دولت و پشتیبانی ملت خوش درخشیدند.

امام جمعه گرگان افزود: من به سرانجام رسیدن این مذاکرات امیدوار هستم و ایران در این مذاکرات با عزت و سربلندی گام نهاد و موفق هم از آن بیرون آمد که سبب افتخار برای ایران در جهان است.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با بیان این که نفس مذاکره این است که هم ما و هم کشورهای مذاکره کننده از برخی چیزها کوتاه بیاییم گفت: نتیجه مهم این مذاکرات این بود که ایران فعالیت های هسته ای خود را در ادامه می دهد و راه برای گسترش فعالیت ها و تحقیق و توسعه نیز باز است.

وی در ادامه با بیان این که استاندار وقت خود را در مسائل جزیی استان هدر ندهد، گفت: استاندار در مسائل کلی و اولویت دار استان در بخش هایی مانند صنعت، گردشگری و کشاورزی وقت بیشتری بگذارد و همه مسئولان امر نیز در این مساله به استاندار کمک کنند.

امام جمعه گرگان در ادامه تصریح کرد: ایمان سرمایه مهمی است و همه انبیاء از اول تا آخر امده اند تاایمان را در دل های ما روشن تر کنند.

وی افزود: همه انسان ها ایمان دارند ولی انبیا برا ی این آمده اند تا به مردم بگویند تنها خداوند شایسته پرستش و محبوب بودن در قبل ها است و حقیقت ایمان این است که معرفت مقدمه ایمان و عمل اثر ایمان است و تا شناخت نباشد ایمان محقق نمی شود.

وی سرمایه حقیقی انسان را ایمان به خدا دانست و گفت: عبادت خوب و نماز و خدمت خالصانه هم برای انسان سرمایه است و می تواند انسان را به خدا نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شعار امسال، ملت و دولت و همدلی و همزبانی گفت: شعار امسال که مقام معظم رهبری تدوین کرده اند نشان این است که این امر برای کشور بسیار مهم است و مهم ترین قوت و قدرت ما در جامعه این است که این پیوندها در جامعه محکم تر شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: اختلاف سلیقه در جامعه خوب است اما این اهتلافات نباید منجر به دعوا و خصومت شود که در این صورت برای جامعه بسیار خطرناک است و چاره آن تنها هدولی و همزبانی است.

امام جمعه گرگان  با بیان این که همه کسانی که این نظام را قبول دارند شامل ملت می شوند گفت: اختلاف سلیقه همیشه در کشور ما نیشه به ریشه توسعه کشور زده است و ما باید در عرصه عمل این شعار را نهادینه کنیم . /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار