تجاوز به عنف

جوان افغان که به زنی جوان در حاشیه بزرگراه تجاوز کرده بود چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد و جزئیات این اقدام هولناکش را بازگو کرد.

تجاوز یک افغانی به زن جوان ایرانی در کنار بزرگراه همت

به گزارش گلستان 24، جوان افغان که به زنی جوان در حاشیه بزرگراه تجاوز کرده بود چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد و جزئیات این اقدام هولناکش را بازگو کرد.

شامگاه دوازدهم فروردین‌ماه زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی درحالی‌که گریه می‌کرد گفت دقایقی قبل جوانی ناشناس در حاشیه بزرگراه شهید همت به او تجاوز کرده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری 134شهرک غرب برای بررسی این ماجرا به محل حادثه رفتند.

زن جوان درحالی‌که روی زمین افتاده بود حادثه تلخی را که برایش رخ داده بود اینطور بازگو کرد: «برای دیدن یکی از دوستانم به خانه‌اش رفته بودم و بعد از دیدن او قدم‌زنان به کنار بزرگراه شهید همت آمدم. دنبال ایستگاه اتوبوس‌های تندرو بودم اما مسیر را گم کردم تا اینکه جوانی افغان را دیدم و از او آدرس پرسیدم و او خلاف جهت مسیر حرکت خودروها را به من نشان داد و گفت کمی عقب‌تر ایستگاه اتوبوس‌های تندرو قرار دارد.

من هم قدم‌زنان به سمتی که جوان افغان گفته بود حرکت کردم اما چند لحظه بعد ناگهان دستی از پشت گلویم را فشار داد و من را پشت شمشادهای کنار بزرگراه هل داد. او همان جوان افغان بود. من که خیلی ترسیده بودم شروع به داد و فریاد کردم اما هیچ‌کس من را نمی‌دید و صدایم را نمی‌شنید.

اول فکر کردم او می‌خواهد کیفم را بدزدد اما بعد فهمیدم نقشه شومی دارد. درحالی‌که من اشک می‌ریختم و به او التماس می‌کردم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد و چند دقیقه بعد از آنجا فرار کرد.»با ثبت اظهارات زن جوان تحقیقات پلیس برای دستگیری جوان شیطان‌صفت آغاز شد.

شاکی در اظهاراتش گفته بود مرد متجاوز در دستانش نان و چند تخم‌مرغ و گوجه‌فرنگی داشت. این موضوع نشان می‌داد به‌احتمال زیاد او کارگر است و در همان حوالی زندگی می‌کند. به این ترتیب جست‌وجوها برای دستگیری او آغاز شد. مأموران با مراجعه به ساختمان‌های نیمه‌کاره به‌دنبال ردی از متهم بودند اما این جست‌وجوها تا ساعت 5بامداد روز بعد ادامه یافت تا اینکه سرانجام مأموران با استفاده از منابع اطلاعاتی خود مخفیگاه متهم تحت تعقیب را در ساختمانی نیمه‌ساز در حوالی شهرک غرب شناسایی و او را که در اتاقک نگهبانی ساختمان خوابیده بود دستگیر کردند. جوان افغان که احمد- 20ساله- نام دارد در بازجویی‌های اولیه منکر آزار و اذیت شاکی شد.

او گفت: «من این زن را یک مرتبه دیدم. او از من درباره ایستگاه اتوبوس پرسید و من هم راهنمایی‌اش کردم و دیگر او را ندیدم. با وجود این وقتی تحقیقات از او ادامه پیدا کرد او به جرمی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. به این ترتیب وی صبح دیروز به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و توسط بازپرس، محسن مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت.

بعد از تفهیم اتهام تجاوز به عنف و ورود غیرقانونی به کشور به متهم او در دفاع از خود گفت: «آن روز بعد از اینکه زن جوان از من آدرس پرسید از او فاصله گرفتم اما چند لحظه بعد وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد به همین دلیل در حاشیه بزرگراه او را تعقیب کردم تا اینکه یک لحظه جلوی دهانش را گرفتم و او را پشت شمشادهای کنار بزرگراه بردم و در آنجا نقشه‌ام را عملی کردم و در نهایت پا به فرار گذاشتم.» متهم ادامه داد: «فکر نمی‌کردم زن جوان از من شکایت کند و پای پلیس وسط کشیده شود اما چند ساعت بعد از این ماجرا در حالی‌که خواب بودم مأموران دستگیرم کردند.»

براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار دارد و پرونده با صدور قرار عدم‌صلاحیت درخصوص اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد./همشهری

ارسال نظر

آخرین اخبار