بابک کایدان از آغاز فیلمبرداری سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی از شهریورماه خبر داد.

عاشقانه های ساره بیات و رضا گلزار در فیلم جدیدشان

به گزارش گلستان24؛  بابک کایدان فیلمنامه نویس درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش نگارش فیلم سینمایی «خزه» به کارگردانی منوچهر هادی را به پایان رساندم و قرار بود این فیلم در تیرماه امسال ساخته شود ولی با توجه به اینکه کارهای ساخت سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی طول کشید، فعلا فیلم «خزه» بلاتکلیف است.

وی افزود: «خزه» یک کمدی اجتماعی است که در تهران روایت می شود و این جنس کمدی را پیشتر در «آینه بغل» تجربه کرده بوده ایم با این تفاوت که «خزه» پیش تولید مفصل تر و تولید سنگین تر می طلبد از همین رو این مساله ممکن است باعث شود در این زمان کم نتوانیم آنچه را که به لحاظ کیفی اهمیت دارد، انجام دهیم به همین دلیل احتمال دارد فعلا این فیلم را نسازیم چراکه اولویت ما ساخت فیلم با کیفیت است.

کایدان با اشاره به دیگر آثارش بیان کرد: در هفت هشت ماه گذشته مشغول نگارش سریال «دل» برای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی بودم و فکر می کنم تا یک ماه آینده کار نگارش آن به پایان می رسد.

این فیلمنامه نویس اظهار کرد: پیش تولید این اثر تقریبا آغاز شده است و در شهریور ماه کلید می خورد. «دل» در ۲۸ قسمت آماده و در فصل زمستان توزیع می شود.

به گفته کایدان، «دل» یک سریال عاشقانه است و در همان فضای مجموعه «عاشقانه» روایت می شود اما قصه متفاوتی دارد.

وی در پایان اظهار کرد: بخشی از این سریال در تهران و بخشی در خارج از کشور فیلمبرداری می شود و تاکنون حضور ساره بیات و محمدرضا گلزار در «دل» قطعی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار