مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در تماس تلفنی با آتش نشانی انفجار خودرو در پارکینگ منزلی در شهر گنبد گزارش شد که با رسیدن ماموران آتشنشانی و اطفاء به موقع، حریق کنترل شد.

انفجار خودرو یک گنبدی در پارکینگ منزل

به گزارش گلستان 24، طبق گزارش سازمان آتش نشانی گنبد یک دستگاه خودرو پژو پارس در پارکینگ منزلی در گنبد منفجر شد.

به گزارش مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در تماس تلفنی با آتش نشانی انفجار خودرو در پارکینگ منزلی در شهر گنبد گزارش شد که با رسیدن ماموران آتشنشانی و اطفاء به موقع، حریق کنترل شد.

هوشنگ ابراهیم بیگی افزود: سقف کوتاه پارکینگ و راه منتهی به راه پله  از یک سو و باز بودن سمت دیگر که باعث به جریان افتادن هوا می شد از سوی دیگر  باعث تشدید آتش شده و کمی اطفاء حریق را با مشکل مواجه می کرد.
مدیر عامل سازمان آتشنشانی گنبد همچنین اظهار کرد در این ماموریت یکی از ماموران آتشنشانی نیز از ناحیه سر دچار شکستگی و به بیمارستان انتقال داده شد که خوشبختانه آسیب دیدگی جدی نبود و وی پس از پانسمان از بیمارستان مرخص شد.
وی با اشاره به احتمال اتصال برق اتومبیل به عنوان دلیل این انفجار اذعان کرد: اظهار نظر در خصوص این انفجار نیاز به کارشناسی بیشتر دارد اما به دلیل اینکه خودرو کاملا سوخته است قابل کارشناسی نیست.

salamgonbad.ir-16 (1)

salamgonbad.ir-16 (2)

salamgonbad.ir-16 (3)

salamgonbad.ir-16 (4)

salamgonbad.ir-16 (5)

salamgonbad.ir-16 (6)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار