در پی بی‌توجهی اداره راه گالیکش

بی‌توجهی اداره راه نسبت به ساماندهی سرعت‌گیرهای گالیکش هرروز مسافرین عبوری را با مشکل مواجه می‌کند.

سرعت‌گیرهای گالیکش بلای جان ایرانیان شده است

به گزارش گلستان 24، در آبان ماه سال گذشته پس از اعتراض مردم گالیکش مبنی بر ارتفاع زیاد سرعت‌گیرهای گالیکش مطلبی با عنوان " بسیاری از سرعت‌گیرهای گالیکش استاندارد نیستند / سرعت‌گیرها بیشتر شبیه به یک تپه است" در نیلکوه کار شد و باعث شد تا حدودی این سرعت‌گیرها ساماندهی شوند.

اما مدت‌ها است که این دو سرعت‌گیر شرق شهر گالیکش تا سه‌راهی این شهر به مشهد مقدس و کلاله بدون رنگ هستند و مشاهده آن برای شهروندان گالیکشی و مسافرین بسیار سخت است و اغلب باعث بروز حوادث رانندگی می‌شود.

در چهارم فروردین‌ماه سال جاری نیز مطلبی با عنوان " سرعت‌گیرهای بدون رنگ گالیکش بیش از 20 نفر را راهی بیمارستان کردند / چه کسی پاسخگوست" در نیلکوه کار شد که البته این تعداد تا به امروز بیش از دو برابر شده است.

باوجوداین همه مشکلاتی که این دو سرعت‌گیر غیراستاندارد برای هم‌وطنان عزیز ایجاد کرده اداره راه به بحث ساماندهی آن‌ها بی‌توجهی کرده و هرروز باعث بروز حوادثی برای هم‌وطنان می‌شود.

روز گذشته نیز یک کامیون برای برخورد نکردن با خودروهایی که به‌محض دیدن این سرعت‌گیر بی‌رنگ ترمز زده بودند به سمت چپ جاده منحرف‌شده و پس از تخریب تابلوی راهنمایی به این کامیون نیز خساراتی وارد شد.

حال مردم گالیکش منتظر هستند تا شورای ترافیک این شهرستان اداره راه گالیکش را که باگذشت 4 سال از شهرستان شدن گالیکش هنوز زیر نظر مینودشت است را به رعایت موارد حداقلی ذیل برای جلوگیری از خسارات احتمالی آتی مجاب کند.

نصب سرعت‌گیرها فقط برابر با استاندارها و باکار کارشناسی مناسب

نصب علائم هشداردهنده قابل‌قبول (تابلو، چراغ، ... )

رنگ‌آمیزی و خط‌کشی و ...

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار