در این مواقع، همیشه "حرف" برای گفتن و تحلیل کردن و... هست، ولی #سکوت #شرافتمندانه تر و #کریمانه تر است

واکنش اینستاگرامی شهاب مرادی: سکوت، شرافتمندانه تر و کریمانه تر است
به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود به خبرنگار مهر، گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

وی ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.
 
واکنش اینستاگرامی شهاب مرادی: سکوت، شرافتمندانه تر و کریمانه تر است (عکس)
 
حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی شب گذشته نیز در اینستاگرام خود چنین نوشت:
 
فردا صبح ان شاءالله چند معاون شهردار و رییس سازمان تودیع و معارفه میشوند. و این موضوعِ عجیب و پیچیده ای نیست و اقتضاء اخلاق و انصاف، رفاقت و متانت و همدلی است.
 
در این مواقع، همیشه "حرف" برای گفتن و تحلیل کردن و... هست، ولی #سکوت #شرافتمندانه تر و #کریمانه تر است
 
دیدم، در این خصوص برخی دوستان، ذیل سایرپست ها، کامنت می گذارند؛ گفتم فضا برای کامنت مرتبط ایجاد بشه بهتره #دوستتون_دارم و در این لحظات؛ زیر بارون دعاتون می کنم
 
شاد و سلامت و عاقبت به خیر باشید
 

ارسال نظر

آخرین اخبار