در مراسمی با حضور رئیس دادگستری کل استان گلستان ، فرماندار ویژه گنبد ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان و کارکنان دادگستری گنبد دادستان این شهرستان تودیع و معارفه شد.

مراسم تودیع و معارفه دادستان گنبد/ سیدخسرو خلیلی جایگزین علی یزدانی شد

به گزارش گلستان 24، دراین آئین رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره انتخاب عالمانه شعار سال ۹۴گفت: امروز یک نیاز ضروری ما وحدت و همدلی در داخل است که اگر باشد تمام توطئه ها خنثی خواهد شد.
احمد فاضلیان ادامه داد: دشمنان با چند هدف در تلاش برای ممانعت از صدور پیام انقلاب ما هستند و قطعا نهضت بیداری اسلامی منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

???????????????????????????????
وی با عنوان این مطلب که دشمنان تا کنون در این توطئه ها موفق نبوده و نخواهند بود افزود:  با حضور آگاانه مردم در صحنه و رهبری با بصریت مقام معظم رهبری آنان همواره با شکست مواجه شدند.
فاضلیان همچنین با اشاره به تجربه شیرین غلبه بر توطئه ها اذعان کرد: هنوز کارهای زیادی وجود دارد که نیاز به همدلی و همکاری است و جایی برای اختلاف نظر نیست .
وی ادامه داد مردم از این اختلاف نظرها بیزارند و فاصله می گیرند. ولایت مداری نشانش این است که اختلاف نظر ها را کنار بگذاریم.
احمد فاضلیان به برخی کاستی های بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، سرمایه گذاری در صنایع کوچک  ، نبود صنایع مادر و ضعف در حوزه گردشکری اشاره کرد و ریشه بسیاری از عدم موفقیت ها و جرائم را فقر فرهنگی و جهل عنوان کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان در پایان اذعان کرد: هر چند گلستانی نیستم ولی خود را از همه شما گلستانی تر می دانم.
امام جمعه گنبد نیز در این مراسم گفت: شهرستان گنبد با وجود اقوم مختلف به عنوان یک منطقه کانونی است و افراد شیعه و سنی نسبت به دیگر شهرهای کشور از تابعیت خوبی برخوردار است و الگو است.

???????????????????????????????
صداقت و عدالت محوری دو رکنی بود که حجت الاسلام سبحانی در ادامه به آن به عنوان ارکان اساسی قضاوت اشاره کرد.
رئیس دادگستری گنبد نیز در سخنانی گفت: بزرگترین تابلو افتخار زندگی این است که انسان چگونه زندگی کند بخصوص  در صحنه های اجتماعی و مکانهایی که حساس است.

???????????????????????????????
رمضانعلی عابدی با ابراز خرسندی از انتصاب علی یزدانی دادستان اسبق به سمت مسئول مرکز حفاظت و اطلاعات استان از زحمات ۷ ساله وی در دادستانی گنبد قدردانی کرد.
وی  همچنین دارا بودن دانش قضائی، اراده، شجاعت، صبر و پا به کار بودن از صفات ارزنده علی یزدانی بر شمرد.
علی یزدانی نیز در آئین تودیع خود گزارشی از فعالیت خود ارائه کرد.

???????????????????????????????
وی اظهار کرد: اجرای احکام کیفری حدود ۶۰۰۰ پرونده به ۲۳۰۰ پرونده کاهش یافته است و در بخش اجرای احکام انقلاب نیسز از ۳۰۰۰ پرونده به ۸۰۰ پرونده رسیده است و پرونده های مسن نیز در این دو بخش نهایت از۲ تا ۳ سال قبل می باشد.
در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات علی یزدانی به عنوان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تقدیر و حکم  سید خسرو خلیلی به عنوان دادستان جدید اعطا شد.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار